خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی انجام شد؛

قدردانی فرماندار لاهیجان از مردم برای شرکت در مراسم تشییع شهدای گمنام

asdasd
کد خبر : ۴۱۸۵۰۲

فرماندار لاهیجان با صدور پیام از مردم به دلیل شرکت در مراسم تشییع شهدای گمنام قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، فرماندار لاهیجان با صدور پیامی، از حضور گسترده مردم فهیم این شهرستان در مراسم باشکوه تشییع و خاکسپاری سه شهید گمنام در این شهر قدردانی کرد.

متن پیام سید محمد احمدی به شرح زیر است:

 این مراسم تشییع باشکوه مصادف با هشتم محرم و ایام سوگواری سید الشهدا، برگ زرین و با افتخار دیگری را در تاریخ شهرستان لاهیجان ورق زد.

شما مردم غیور ، سلحشور ، ولایت مدار و دوستدار ایران اسلامی و علاقه مندان به ائمه معصومین، با حضور وصف ناپذیرتان ثابت کردید قدرشناس همه کسانی که جان عزیز خود را در راه استقلال ، امنیت و حفظ یکپارچگی میهن اسلامی نهادند، هستید. 

حضور شما پیام روشنی داشت و پیام شفاف این بود که همه عزیزانی که جان خود را در راه حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی از دست داده اند، هیچ گاه فراموش نخواهند شد و یاد و خاطره شهیدان ، جانبازان ، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای همیشه در اذهان نسل‌های مختلف زنده و جاوید خواهد ماند.

بر خود واجب می دانم صمیمانه از حضور حماسی، پرشور ، کم نظیر و بی سابقه همه اقشار مختلف مردم بصیر برای حضور در مراسم باشکوه تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهدا که باعث خلق صحنه های زیبای عشق به شهدا ، امام و انقلاب شد، تقدیر و تشکر نمایم.

حقیقتاً این مردم با این استقبال بی نظیر خود نشان دادند که فرهنگ ایثار و شهادت، روز به روز در وجود آنها زنده تر و پایدارتر خواهد ماند و به فرمایش مقام معظم رهبری زمان همه چیز را کهنه می‌کند، مگر خون شهید را.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز