خبرگزاری کار ایران

لاهوتی عنوان کرد:

فراهم بودن تمام بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری در شهر کلاچای

asdasd
کد خبر : ۴۲۰۰۹۹

شهردار کلاچای با بیان اینکه تمام بستر لازم برای سرمایه‌گذاری در کلاچای مهیا است، گفت: این شهر با شتاب در مسیر توسعه پیش می رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رودسر، حسین لاهوتی در حاشیه دیدار با تعدادی از سرمایه گذاران با اشاره به اینکه یکی از وظایف ذاتی شهرداری کلاچای جذب سرمایه گذار برای رونق اقتصادی و توریست و گردشگر است، گفت :جذب سرمایه گذار باید با تدبیر لازم صورت بپذیرد تا  شهر به یک شهر ایده آل و پر رونق تبدیل شود.

شهردار کلاچای افزود: تمام توان و تلاش خود را برای جذب سرمایه‌گذار بکار می‌گیریم و تمام دیوان سالاری‌های  اداری را برای آنان را تسریع می‌بخشیم تا بتوانیم یک شهر ایده‌آل و شکوفا داشته باشیم.

 وی  با بیان اینکه خوشبختانه بستر لازم برای سرمایه‌گذاری در کلاچای مهیا است به امکانات موجود در این شهر اشاره کرد و از مجتمع نگین‌شمال، پارک‌های ساحلی و... به عنوان پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری شهر مذکور نام برد

 لاهوتی با اشاره به چشم‌اندازهای بکر و گردشگرپذیر این شهر بیان داشت: کلاچای می‌تواند از موفق‌ترین شهرهای ایران در جذب توریست و سرمایه‌گذار باشد.

 وی با تصریح بر اینکه شهر کلاچای با شتاب در مسیر  توسعه پیش می‌رود و جهش‌های قابل توجهی را از حیث  توسعه  و عمران  را تجربه کرده، گفت: خدمات بسیار خوبی در این شهر ارائه شده و فضای آرامش و تعامل در شهر وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز