خبرگزاری کار ایران

شطرنج‌بازان گیلانی صدرنشین مسابقات بین المللی جام دوستی شدند

با انجام دور سوم از چهارمین دوره مسابقات شطرنج بین‌المللی جام دوستی، شطرن‌جبازان گیلانی صدرنشین این مسابقات شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، در پایان دور سوم این رقابت‌ها که در رشت برگزار شد، پروا بهزادلطیفی، بنیامین بابانیا، آرین برداران تمدن، نوید هوشدارمحجوب و رامتین طاووسی‌راد همگی از گیلان با کسب سه امتیاز در صدر جدول قرار گرفتند.

همچنین انوش کنعانی، میثم مرادیان، رحیم نعمتی و یوسف فلاح علیپور دیگر شطرنج‌بازان استان گیلان و سجاد خادم عرفانی از مازندران با غلبه برابر حریفان خود، با کسب سه امتیاز دیگر صدرنشینان این مسابقات در پایان دور سوم هستند.

چهارمین دوره رقابت‌های شطرنج بین المللی جام دوستی، از عصر شنبه با حضور 136 شطرنج‌باز ایرانی به همراه هشت شطرنج‌باز از کشورهای آلمان و روسیه در رشت آغاز شده است.

شطرنج‌بازان شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها، دارای ریتینگ بین المللی زیر 2200 و در رده سنی آزاد حضور دارند که با هم به رقابت می‌پردازند.

قوانین فدراسیون جهانی شطرنج در این دوره از مسابقات اعمال می‌شود که در نهایت به شطرنج‌بازان برتر این دوره از رقابت‌ها، جوایز نقدی اهداء خواهد شد.

چهارمین دوره رقابت‌های شطرنج بین‌المللی جام دوستی، به مدت شش روز در سالن شطرنج مهداندیشه مجموعه ورزشی یادگار امام شهرستان رشت ادامه خواهد یافت.

کد خبر : ۴۲۰۲۳۴