خبرگزاری کار ایران

در دیدار رئیس پلیس پیشگیری ناجا با مسرور مطرح شد؛

طرح هوشمندسازی پاسگاه‌های انتظامی در منطقه آزاد انزلی

asdasd
کد خبر : ۴۲۰۸۴۳

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: منطقه آزاد بندرانزلی یکی از کانون‌های فعال مبادلات تجاری و گردشگری کشور است که در سال‌های اخیر نمادهای توسعه و تلاش در این منطقه عینیت یافته و ایده های جدید با بهره مندی از ابزارهای نوین تکنولوژیک در حوزه برقراری امنیت و پیشگیری از جرم اجرا شده است .

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، در دیدار سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا کشور با مسرور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان پیشنهاد شد که در راستای برقرای بستری امن برای سرمایه‌گذاران، گردشگران و شهروندان منطقه، طرح هوشمندسازی پاسگاه‌های انتظامی در منطقه آزاد انزلی اجرا شود .

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در این دیدار ضمن قدردانی از همراهی و همکاری‌های صورت گرفته از سوی این سازمان و با اشاره به اینکه منطقه آزاد انزلی از موقعیت استراتژیکی در کشور برخوردار بوده ،اظهار داشت: این منطقه یکی از کانون‌های فعال مبادلات تجاری و گردشگری کشور است که در سال‌های اخیر نمادهای توسعه و تلاش در این منطقه عینیت یافته است و ایده های جدید با بهره‌مندی از ابزارهای نوین تکنولوژیک در حوزه برقراری امنیت و پیشگیری از جرم اجرا شده است .

گفتنی است همسوسازی ارتباطات الکترونیکی دو سازمان، هماهنگی برنامه‌های در دست اقدام در حوزه پیشگیری و مدیریت بحران و تشکیل منطقه ویژه انتظامی منطقه آزاد انزلی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود .

در پایان این دیدار سردار شرفی و هیات همراه از توانمندی‌های و طرح های در دست اجرای منطقه آزاد انزلی در حوزه فن آوری، سامانه های هوشمند و ارائه خدمات دولت الکترونیک بازدید کردند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز