خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ورزش و جوانان بندرانزلی خبر داد:

تاسیس پایگاه آکادمی کاراته در شهر انزلی

asdasd
کد خبر : ۴۲۰۸۵۹

رئیس اداره ورزش و جوانان بندرانزلی از تاسیس پایگاه آکادمی کاراته در این شهرستان خبر داد و گفت: مدال های طلای کسب شده در رقابت های کشوری توسط قهرمانان بندرانزلی به اندازه مدال‌های 16 استان است.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، حمیدرضا قهرمانی در نشست‌خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته تربیت بدنی، هیات‌های ورزشی را بازوان اداره ورزش و جوانان دانست و اظهار کرد: در شش ماهه اول امسال، 52 نفر از ورزشکاران رشته‌های مختلف از بندرانزلی به اردوی تیم ملی معرفی شده و در مسابقات جهانی و المپیک خوش درخشیده اند.

وی با اشاره به حضور نمایندگان بندرانزلی در مسابقات پارالمپیک ریو افزود: میثم علیپور عضو تیم ملی والیبال نشسته، تنها ورزشکار طلایی از استان گیلان در رقابت‌های پارالمپیک 2016 ریو بود که مورد تشویق ویژه استاندار گیلان نیز قرار گرفت.

قهرمانی به برنامه ریزی این اداره برای آماده سازی ورزشکاران شهرستان انزلی برای کسب جواز حضور درالمپیک 2020 اشاره و تصریح کرد: با توجه به اضافه شدن چند رشته ورزشی به رشته های المپیک و کسب عنوان‌های‌مختلف توسط ورزشکاران‌بندرانزلی در رقابت‌های مختلف‌بین‌المللی، از ورزش بندرانزلی انتظار زیادی می رود.

وی با اشاره به وعده تاسیس و تجهیز پایگاه آکادمی کاراته از سوی مسئولان ورزش استان گفت: با توجه به پیشینه بسیار خوب ورزش کاراته دربندرانزلی و پرورش ورزشکارانی چون مازیار فرید خمامی و جاسم ویشگاهی ، قهرمانان طلایی دهه 70و 80 ، درتلاش برای تحقق ایجاد آکادمی و استفاده از نخبگان کاراته در آن هستیم .

رئیس اداره ورزش و جوانان بندرانزلی با اشاره به اخذ سه سند زمین روستایی جهت ایجاد فضای ورزشی در یکسال اخیر گفت: زمین 31 هکتاری چراغ پشتان نیز به عنوان مجموعه رو باز ورزشی برای ورزش‌هایی نظیر فوتبال ساحلی، ایجاد پیست موتور سواری و اتومبیلرانی و زمین گلف مهیا می شود.

قهرمانی به پرکردن اوغات فراغت دانش آموزان در تابستان و کشف استعداد درراستای پرورش قهرمانان آینده این شهرستان به عنوان یک طرح موفق این اداره اشاره و تصریح کرد: با توجه به گرایش مردم و خصوصا جوانان شهرستان به رشته های مختلف ورزشی، پیشنهاد ایجاد کلینیک ورزشی پزشکی در شهرستان بندرانزلی نیز ارائه و اعتبارات آن نیز پیش بینی شده است.

وی به توجه ویژه مسئولان شهرستان بندرانزلی به امر ورزش اشاره و یادآور شد: نهادهایی مانند آموزش و پرورش و سپاه پاسداران و نیروی انتظامی شهرستان بندرانزلی با تاسیس سالن های ورزشی کمک قابل توجهی به امر ورزش این شهرستان کرده اند.

قهرمانی تیم فوتبال ملوان را یکی از تیم‌های ریشه دار و عجین شده با تاریخ مردم بندرانزلی برشمرد و افزود: با وجود کمبود منابع مالی افزون بر 80 درصد از هیات‌های ورزشی شهرستان بندرانزلی عملکرد خوبی داشتند و رضایتمندی کافی حاصل شده که هیات فوتبال یکی از فعال ترین آنهاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز