خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار رضوانشهر:

13 آبان نماد عزم راسخ مردم ایران در مبارزه با استکبار است

asdasd
کد خبر : ۴۲۱۶۷۵

معاون فرماندار رضوانشهر گفت: 13 آبان یادآور حوادث مهم و تاریخ ساز و نمادی از عزم راسخ و انقلابی مردم ایران در مبارزه با استکبار است.

به گزارش ایلنا از رضوانشهر، ابراهیم چراغی در جلسه ستاد گرامیداشت سیزدهم آبان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئولان شهرستانی بویژه در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و همکاری در زمینه سرشماری نفوس و مسکن سال 95 به تبیین اهداف جلسه پرداخت و افزود: مردم سرافراز ایران در سیزده آبان به همه مستضعفان جهان نشان داد که دیوار ظلم و ستم  شکستنی است.

معاون فرماندار رضوانشهر گفت: 13 آبان یادآور حوادث مهم و تاریخ سازی است که هر کدام تأثیری عمیق در به ثمر نشستن نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی داشتند و این روز نمادی از عزم راسخ و انقلابی مردم ایران در مبارزه با استکبار است.

 چراغی گفت: سیزده آبان یادآور سه واقعه بزرگ تاریخی در ایران بوده و دست پلید استکبار جهانی در این رخدادها به طور کامل مشهود و نمایان است.

وی افزود: 13 آبان 43 روز تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه، 13 آبان 57 روز شهادت دانش آموزان بی گناه در مقابل دانشگاه تهران ازسوی رژیم منحوس پهلوی و 13 آبان 58 روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره)، به عنوان سه واقعه تاریخی در شکل گیری انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) تاثیر ویژه ای را داشت، لذا این روز بسیار مهم و اثرگذار، مبانی فراوانی را در درون خود می پروراند و مراسم این روز تاریخی ، باید پرشورتر برگزار شود.

معاون فرماندار رضوانشهر با بیان این که امروز آمریکا مظهر شرارت در جهان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و مزدوران آن با زیاده خواهی و فساد انگیزی به دنبال سلطه هر چه بیشتر بر کشورها به ویژه ملت های مسلمان هستند و در این راه تلاش‌های زیادی را صرف می کنند.

وی با بیان اینکه در این روز تعیین کننده، هیمنه آمریکا درهم می شکند، اظهار کرد: حضور مردم به ویژه جوانان در این مراسم موجب نمایان تر شدن چهره آرایش کرده استکبار جهانی و سلطه طلبی‌های سران آمریکا می شود.

معاون فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه 13 آبان امسال ویژگی خاصی را پیدا کرده است، اظهار کرد: امسال نیز این روز بزرگ و تاثیرگذار در پیروزی انقلاب‌اسلامی با ایام عزاداری‌های سرور و سالار شهیدان تقارن پیدا کرده و به یقین چه تقارن زیبایی است که باید از این فرصت طلایی در هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم سیزده آبان استفاده بهتر و بیشتری کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز