خبرگزاری کار ایران

طی شش ماهه نخست امسال انجام شد؛

بهره‌مندی بیش از یک‌هزار مددجوی گیلانی از اردوهای زیارتی

asdasd
کد خبر : ۴۲۲۳۵۸

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد گیلان گفت: طی شش ماهه نخست امسال یک‌هزار و 258 نفر از مددجویان گیلانی از اردوهای زیارتی در قالب حج فقرا ، عتبات عالیات و اردوهای سراسری بهره‌مند شده اند.

به گزارش ایلنا از رشت، عباس لنگرودی هدف از برگزاری اردوهای زیارتی را افزایش سطح اعتقادی و آگاهی مددجویان و همچنین آشنایی بیشتر با سیره و روش زندگی ائمه معصومین در جهت تحقق سبک زندگی دینی –اسلامی عنوان کرد و افزود: اجرای این برنامه ها با صرف هزینه 6 میلیارد و 312 میلیون و 53 هزار ریال از اعتبارات امداد و کمک‌های مردمی انجام شده است.

عباس لنگرودی اذعان داشت: اردوهای دانشجویی هم با عنوان بصیرت و همچنین اعزام دانش آموزان و دانشجویان به زیارت مرقد امام خمینی(ره)، حرم مطهر امام رضا(ع) به مشهد مقدس و حرم حضرت معصومه(س) به قم و مسجد مقدس جمکران از دیگر برنامه‌های انجام شده در 6 ماهه سالجاری بوده است.

 مدیر امور فرهنگی کمیته امداد گیلان بیان کرد: هم اکنون 9 کانون دائم و 12 کانون موقت در گیلان فعال هستند که برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، ورزشی و هنری را به خانواده های تحت حمایت و فرزندان آنها ارائه می دهند.

لازم به ذکر است هم اکنون 10هزار دانش آموز و 2 هزار و 283 دانشجوتحت حمایت کمیته امداد گیلان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز