خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان:

پدافند غیرعامل باید بصورت یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود

asdasd
کد خبر : ۴۲۲۵۰۲

مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان بیان کرد: پدافند غیرعامل باید بصورت یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گیلان، همایش پدافند غیرعامل با حضور میهمانانی از استانداری، دانشگاه علوم پزشکی، شرکت‌های توزیع برق و آب و فاضلاب و شرکت انتقال خطوط لوله گاز در سالن همایش روابط عمومی شرکت گاز برگزار شد.

ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: با وجود ابلاغ بخشنامه و اساسنامه بسیار در زمینه پدافند غیرعامل و علیرغم اینکه کشورمان‌تجربه 8 سال جنگ تحمیلی را داراست، در فرهنگ سازی پدافند غیرعامل خوب عمل نشده است.

 ظهیری تصریح کرد: شرکت گاز استان گیلان افتخار می‌کند که مسئولیت تأمین انرژی 92 درصد از خانوارهای ساکن استان را برعهده دارد ولی مهم تر از آن پایداری جریان سوخت رسانی است.

وی با اشاره به بحران برف در سال های 86،83 و 92 بیان کرد: امیدواریم بتوانیم آمادگی را تا حدی بالا ببریم که در صورت بروز بحران‌های احتمالی شاهد هیچگونه کمبود انرژی نباشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: نباید به مقوله پدافند غیرعامل تنها از منظر نظامی نگریست بلکه باید بصورت یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود که این امر با برنامه ریزی مداوم و برگزاری همایش‌های و سمینارهایی مانند این همایش میسر خواهد شد.

در ادامه این همایش‌سرهنگ اسفندیاری استاد دانشگاه عالی دفاع ملی‌ضمن تشریح پیشرفت‌های صورت پذیرفته در زمینه تسلیحاتی در کشورهای دنیا بر اهمیت موضوع پدافند غیرعامل برای مصون ماندن از خطرات روز افزون تاکید نمود و راه های مقابله با تهدیدات احتمالی را برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز