خبرگزاری کار ایران

مهرداد نوروزی خبر داد:

مشارکت بیش از 35 درصد صومعه‌سرایی‌ها در سرشماری اینترنتی

asdasd
کد خبر : ۴۲۲۶۵۵

معاون فنی و آموزش سرشماری نفوس و مسکن صومعه سرا گفت:خانوارهای غایب صومعه‌سرایی در صورت عدم دسترسی به اینترنت می‌توانند با شماره‌های 44321501و44321504 ستاد سرشماری شهرستان جهت ارائه اطلاعات آماری تماس گیرند.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، معاون فنی و آموزش سرشماری نفوس و مسکن این شهرستان بیان کرد: اهمیت سرشماری بر کسی پوشیده نیست، چرا که آمار و اطلاعات حاصله از سرشماری پایه و اساس برنامه‌ریزی‌های آتی کشور در بحث‌های توسعه، عمران و خدمات روستایی و شهری خواهد بود.

وی میزان مشارکت صومعه‌سرایی‌ها را در سرشماری اینترنتی بیش از 35 درصد دانست و افزود: در مرحله حضوری کار و تلاش ستاد سرشماری صومعه‌سرا در مقایسه با سایر شهرستان‌ها سخت‌تر خواهد بود و انتظار می‌رود مردم فهیم شهرستان با مامورین آمارگیر همکاری لازم را در راستای ارائه اطلاعات دقیق و صحیح داشته باشند.

 نوروزی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی بدون احصاء درست آمار امکان‌پذیر نمی‌باشد و افزود: ثبت‌ اطلاعات به صورت اینترنتی و دریافت کد آماری به منزله اتمام سرشماری نیست بلکه باید خانوارها کد آماری خود را به مامورین آمارگیر تحویل دهند تا ثبت اطلاعات تکمیل و نهایی شود.

وی گفت:  عدم همکاری برخی از خانوارها با مامورین آمارگیر به دلایل مختلف علی‌رغم حضور در منازل خود تصریح کرد: توصیه می‌شود خانوارها با صبوری و دقت با ارائه آمار و اطلاعات به مامورین سرشماری  همکاری لازم را داشته باشند.

معاون فنی و آموزش سرشماری نفوس و مسکن صومعه‌سرا بر ضرورت همکاری دهیاران با مامورین سرشماری تاکید کرد و ادامه داد: مطلوب است دهیاران همچون سنوات گذشته همکاری و مشارکت را با مامورین سرشماری با توجه به پراکندگی خانه‌های روستایی داشته باشند تا مامورین در نهایت امنیت اطلاعات خانوارها را جمع‌آوری کنند.

وی با بیان اینکه خانوارهایی که در زمان‌های مراجعه مامورین آمارگیر در منازل خود حضور ندارند خانوار غائب محسوب می‌شوند، یادآور شد: مامورین آمارگیر پس از مراجعه چندین باره به خانوارهایی که در منازل خود حضور ندارند برگه‌ای تحت عنوان کد غائب تحویل می‌دهندکه خانوارهای غائب با دریافت کد غائب می‌توانند به صورت اینترنتی با مراجعه به سامانه www.sarshomari95.ir نسبت به ثبت و تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند.

نوروزی با بیان اینکه خانوارهای غائب صومعه‌سرایی در صورت عدم دسترسی به اینترنت می‌توانند با شماره‌های 44321501و44321504 ستاد سرشماری شهرستان جهت ارائه اطلاعات آماری، کسب اطلاعات بیشتر و...تماس گیرند، تصریح کرد: بی‌توجهی نسبت به برگه غائب خانوار موجب مراجعه چندین باره مامورین و افزایش حجم‌کاری می‌شود.

معاون فنی و آموزش سرشماری نفوس و مسکن صومعه‌سرا اظهار کرد: در سرشماری نفوس و مسکن هیچگونه سوالی در خصوص درآمد و دارایی افراد پرسیده نمی‌شود. اطلاعات خواسته شده در سرشماری کاملاً محرمانه خوهد بود. خانوارها می‌توانند با اطمینان خاطر نسبت به ارائه اطلاعات خود به مامورین آمارگیر اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز