خبرگزاری کار ایران

طی ۷ ماه گذشته؛

29 میلیون و 212 هزار لیتر نفت سفید در استان گیلان توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۴۲۲۶۹۶

توزیع 29 میلیون و 212 هزار لیتر نفت سفید در استان گیلان کاهش 61 درصد را در هفت ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد .

به گزارش ایلنا از رشت، علی اصغر عباسی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان از توزیع 29 میلیون و 212 هزار لیترنفت سفید در قالب چهار کالابرگ از ابتدای سال جاری در استان خبر داد و افزود: از این مقدار نفت سفید پنج میلیون و 472 هزار لیتر در مناطق صعب العبور و مابقی در نقاط فاقد گاز طبیعی داخل شهرستان‌های استان توزیع شده است.

مدیرمنطقه گیلان همچنین از اعلام کالا برگ‌های جدید به شماره‌های 104 ، 204 ، 304 و 504 در تاریخ  12/ 7/ 95 و با مهلت دریافت از 15 مهر ماه تا 15 آبان خبر داد و با توجه به پایان کالابرگ قبلی تا پایان مهر ماه اعلام کرد : برای رفاه مردم و متقاضیان که موفق به دریافت کالابرگ قبلی نشده اند این تاریخ تا 15 آبان ماه تمدید شده و قابل دریافت است.

وی با تاکید بر تسریع در دریافت کالابرگ‌ها توسط متقاضیان‌گفت: باتوجه به برودت هوا و نیاز به سوخت از مردم درخواست می‌شود پس از هر بار اعلام کالابرگ نسبت به دریافت، مصرف و یا ذخیره‌سازی سوخت خود از فروشندگی‌های مرتبط اقدام و اینکار را به ماه‌های پایانی سال موکول نکنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان همچنین میزان مصرف بنزین و نفتگاز از ابتدای سال 95 تاکنون را به ترتیب 623 میلیون و 617 هزار لیتر و 238 میلیون و 350 هزار لیتر و با افزایش پنج درصدی بنزین و کاهش یک درصدی نفتگاز اعلام کرد.

عضو کارگروه تامین سوخت استان همچنین وضعیت تامین ، نگهداشت و توزیع سوخت توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت:  با تلاش شبانه روزی کارکنان در بخش‌های‌مختلف ستادی و عملیاتی این شرکت‌پیش‌بینی‌می‌کنیم که مشکلی در راستای سوخت‌رسانی در هیچ یک از بخش‌های صنعتی ، کشاورزی و خانگی در نیمه دوم سال نداشته باشیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز