خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان:

گیلان دارای بیش از 74 هزار واحد مسکن مهر است

asdasd
کد خبر : ۴۲۲۸۴۲

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: گیلان در مجموع شهرهای پایین 25 هزار و بالای 25 هزار نفر جمعیت ، دارای74651 واحد مسکن مهر است که تاکنون 60474 واحد به اتمام رسیده و 14177 واحد آن باقی‌مانده است.

به گزارش ایلنا از رشت، با هدف تصمیم‌گیری و بهبود فرایند زیر ساخت‌های مسکن مهر گیلان، چهارمین جلسه شورای مسکن در استان گیلان در سال‌جاری برگزار شد. 

این جلسه که با حضور شعبانپور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری‌گیلان، مدیرکل راه و شهرسازی و سایر مدیران کل عضو شورای مسکن استان برگزار شد، ارتقاء خدمات زیر ساختی مسکن مهر و ادامه فرایند آن مورد بررسی قرار گرفت.

 شعبانپور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در چهارمین جلسه شورای مسکن استان گیلان با اشاره به اینکه حدود 77درصد مسکن مهر استان گیلان به پایان رسیده و این شاخص از شاخص میانگین کشوری هم بالاتر است افزود: از همه مدیران و اعضای شورای مسکن می‌خواهم مشکلات مسکن مهر را بعنوان کارهای روزمره خود بدانند تا هر چه سریعتر مشکلات مردم در این زمینه به اتمام برسد.

 علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به وضعیت سایت مسکن مهر این استان اعلام کرد:

وی با اعلام اینکه از این تعداد حدود 3145 واحد متولی آن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و 11032 واحد دیگر مربوط به اداره کل راه و شهرسازی میباشد که بسیاری از آنها به صورت خود مالک میباشد و پیشرفت آن روند رو به جلو دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی با انتقاد از اینکه بعضی از مصوبات شورای مسکن استان به طوری جدی اجرا نمی شود یا ناقص اجرا می شود خاطرنشان کرد که مدیران این مسئله را جدی بگیرند چرا که مصوبات جلسه شورای مسکن استان لازم الاجراست.

خاوری در پایان ضمن تشکر از همکاری همه دستگاه‌های متولی در توسعه زیرساخت‌های مسکن مهر، خواستار تلاش بسیجی وار و جهادگونه و اهتمام ویژه جهت رفع مشکلات و تسریع در بهره‌برداری از واحدهای مسکونی طرح مسکن مهر استان گیلان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز