خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی آستارا خبر داد:

متلاشی شدن باند سرقت در آستارا

asdasd
کد خبر : ۴۲۳۶۰۱

فرمانده انتظامی آستارا گفت: اشخاص دستگیر شده در بازپرسی‌های به عمل آمده به 11 فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش ایلنا از آستارا، فرمانده انتظامی آستارا ظهر امروز در تشریح جزییات مربوط به چگونگی متلاشی شدن باند سرقت در این شهرستان، اظهار کرد: براساس گزارش‌های واصله از مردم مبنی بر سرقت از منازل و خودروها، انجام تحقیقات پلیسی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از استقرار و افزایش تیم‌های پلیسی در شهر، خودرو مورد استفاده سارقان شناسایی می‌شود، افزود: این افراد با یک خودرو تندرو و حضور در معابر مختلف شهر، اقدام به سرقت اموال مردم از منازل و خودروها می‌کردند.

رسول عزیزی گفت: مأموران پلیس آگاهی آستارا پس از شناسایی خودروی مورد استفاده این اشخاص، مخفیگاه آنها را شناسایی کرده و با عملیات به‌موقع و ضربتی سارقان را غافلگیر و دستگیر می‌کنند.  

وی خاطرنشان کرد: اشخاص دستگیر شده در بازپرسی‌های به عمل آمده به 11 فقره سرقت اعتراف کردندو افزود: مقدار زیادی از اموال و اقلام مسروقه مال باختگان در بازرسی‌های به عمل آمده از منزل و خودروی این اشخاص کشف و ضبط شده است.

عزیزی دستگیرشدگان را 35 و 30 ساله عنوان کرد و گفت: سارقان پس از تشکیل پرونده به مقام‌های قانونی و قضایی ارجاع شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز