خبرگزاری کار ایران

معاون ورزش بانوان رشت خبر داد:

سازماندهی بیش از 25 هزار بانوی ورزشکار در شهرستان رشت

asdasd
کد خبر : ۴۲۳۸۰۶

معاون ورزش بانوان شهرستان رشت با بیان اینکه شهرستان رشت قریب به 64 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد، گفت: شهرستان رشت 25هزار و 723 ورزشکار خانم و 38 هزار و 182 ورزشکار سازمان یافته در بخش آقایان دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، معاون ورزش بانوان شهرستان رشت بیان کرد: ورزش همگانی نقش موثری در ورزش های گروهی دارد.

وی با بیان اینکه بانوان بیشترین تعداد افراد شرکت کننده در ورزش همگانی را تشکیل می‌دهند، افزود: با توجه به ساماندهی و تجهیزات ورزشی در پارک ها بانوان از امکانات مناسبی بهره مند می شوند.

عابدینی با اشاره به حضور کارشناسان تربیت‌بدنی در پارک‌ها برای آموزش استفاده صحیح از دستگاه‌های ورزشی، گفت: متاسفانه هزینه این کارشناسان تامین نشده است و این افراد به صورت رایگان در پارک ها حضور دارند و حتی برای تامین هزینه ایاب ذهاب آنان با مشکل مواجه هستیم.

وی گفت: تجهیز هرچه بیشتر پارک‌ها و فضاهای عمومی نیاز خانواده‌ها را در این خصوص رفع می‌کند.

معاون ورزش بانوان شهرستان رشت خاطرنشان کرد: با اینکه 25 نایب رئیس در بخش ورزش قهرمانی بانوان شهرستان رشت داریم که 20 تای آن فعال هستند، گفت: کمبود امکانات سخت افزاری بیشترین محدودیت ما را تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه شهرستان رشت قریب به 64 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد، گفت:شهرستان رشت 25 هزار و 723 ورزشکار خانم و 38 هزار و 182 ورزشکار سازمان یافته در بخش آقایان دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز