خبرگزاری کار ایران

در شهر رشت صورت گرفت؛

فیلمبرداری سکانس‌هایی از مستند بلدیه با حضور مدیرعامل شهرداری رشت

asdasd
کد خبر : ۴۲۳۸۳۲

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت به همراه معاون فرهنگی این سازمان و عضو شورای اسلامی شهر رشت در فیلمبرداری سکانس هایی از مستند بلدیه حضور یافتند.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت به همراه علی خلیلی معاون فرهنگی این سازمان و  رضا رسولی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی رشت در فیلمبرداری سکانس تاریخی اداره صحیه حضور یافتند.

در این بازید علیرضا قانع مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت با عوامل ساخت این فیلم به گفت و گو پرداخت.

سریال مستند داستانی، تاریخی و پژوهشی بلدیه با موضوع تاریخ رشت از سال ۱۰۰۰ هجری تاکنون به نویسندگی سیده مژده ساجدین و کارگردانی علیرضا جوقه دوست است.

تهیه کنندگی این مجموعه به عهده شهرام پرآور و محسن مرادمند است که در ۱۰ قسمت جهت پخش از شبکه‌های سراسری سیما ساخته می‌شود.

این اثر فاخر و تاریخی محصول مشترک استودیو پاک و موسسه فرهنگی صبح قلم گیل است و عبدالرضا اصغرتاش  مجری طرح این مجموعه است.

بازیگران اصلی این مستند داستانی تاریخی پژوهشی اکبر پورپاک نیا و مهسا رمضانپور هستند و این اثر با حضور افتخاری جواد ذهنی و حضور بیش از ۲۰۰ بازیگر در ۴۰ لوکیشن در دو فاز تاریخی و روز تهیه و تولید می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز