خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار آستارا تاکید کرد:

ضرورت برخورد با نانوایان متخلف در آستارا

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۰۱۴

معاون امور عمرانی فرماندار آستارا گفت: استفاده از افزودنی‌های غیرمجاز در پخت نان تخلف محسوب می‌شود و در این راستا با نانوایان متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آستارا، وحید پورحضرت امروز در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان آستارا بیان کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، شبکه بهداشت و تعزیرات حکومتی در بازرسی های خود به مقوله بهداشت در پخت نان توجه جدی کنند.

وی بیان کرد: بر اساس گزارش‌های واصله، بیشتر لواش پزی‌ها در مراحل پخت نان از افزدونی‌های غیرمجاز نظیر جوش شیرین استفاده می‌کنند.

پورحضرت اذعان داشت: استفاده از افزودنی‌های غیرمجاز نظیر جوش شیرین می‌تواند سلامت جسمی انسان‌ها را با خطر مواجه کند و شایسته است متولیان امر بهداشت به این مورد توجه ویژه‌ای بکنند.

وی رعایت نظم و بهداشت فردی را از سوی نانوایان ضروری خواند و گفت: آن تعداد از واحدهایی نیز که بدون پروانه کسب اقدام به فعالیت در شهرستان می کنند، پلمپ و تعطیل می‌شوند.

معاون فرماندار آستارا با اشاره به اینکه تعداد نانوایی‌های موجود در شهرستان آستارا در حد مطلوب و رضایت‌بخش است، اظهارکرد: مجوز جدیدی برای راه‌اندازی نانوایی‌های یارانه‌ای صادرنمی‌شود و صدور مجوز برای راه‌اندازی نانوایی‌های آزادپز نیز براساس بررسی‌های صورت گرفته و در صورت احساس نیاز در منطقه مورد تقاضا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز