خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبر داد:

بهبود وضعیت فرهنگیان با سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۳۰۲

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان‌گفت: دولت اعتقاد دارد که باید در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری کند و وضعیت این نهاد در حال بهبود است.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان صبح امروز در نشست کارشناسان تعاون مناطق گیلان در دهکده ساحلی این شهرستان با اشاره به هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: این هفته را به شهدای آموزش و پرورش و شهدا مدافع حرم تبریک گفته و یاد و خاطره آنها را گرامی می‌داریم.

مهدی حاجتی با قدردانی از فانی وزیر سابق آموزش و پرورش گفت: فانی در شرایط اقتصادی کشور آموزش و پرورش را مدیریت کرد و امیدواریم با حضور وزیر جدید و دریافت رأی اعتماد از مجلس صفحه جدیدی در آموزش و پرورش کشور و گیلان ورق بخورد.

وی با اشاره به تغییرات نظام آموزشی در سال 92 تصریح کرد: در آن سال نظام آموزشی کشور بدون مطالعات تطبیقی تغییر پیدا کرد اما منابع و زیرساخت‌ها برای این تغییر آماده نبود.

حاجتی با بیان اینکه تعاون و همکاری موجب رشد تمام سازمان می‌شود، ادامه داد: برای بهبود فعالیت‌ها باید تمام مدیران همکاری کنند.

وی با بیان اینکه فرهنگیان با تامین نیازهای خود فاصله بسیاری دارند، یادآور شد: دولت اعتقاد دارد که باید در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری کند و وضعیت این نهاد در حال بهبود است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز