خبرگزاری کار ایران

با انتشار دلنوشته‌ای انجام شد؛

پیام دلخوش در پی شهادت پاسدار مدافع حرم صومعه‌سرایی

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۴۴۵

سید کاظم دلخوش اباتری نماینده این شهرستان در پیامی شهادت محمد اتابه، پاسدار مدافع حرم گیلانی را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، سید کاظم دلخوش اباتری نماینده این شهرستان در پیامی شهادت محمد اتابه، پاسدار مدافع حرم گیلانی را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

امروز خبر شهادت دلاور مردی از دیار سردار جنگل، پاسدار رشید اسلام شهید محمد اتابه ، شهید مدافع حرم شهرستان در فضای شهر پیچید  غم و  اندوه فراوان را بر فضای شهر حاکم کرد. اینجانب شهادت ایشان را به محضر بقیه الله الاعظم (عجل الله)ارواحنا له الفداء، رهبر معظم انقلاب، خانواده معزز و محترمشان و عموم مردم شهیدپرور شهرستان تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن شهید گرانقدر هم نشینی با شهدای کربلا و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

عطر شهادت فرزندان غیور ایران زمین این بار نه از خاک‌های تفتیده جنوب بلکه از خرابه‌های شام و صحرای حلب به مشام می‌رسد.

تاریخ باید بداند دفاع از حرم عمه سادات حضرت زینب(س) دلیل نمی‌خواهد، راهنمایش دل است و بهانه‌اش هم دل و بیعت حسینیان زمان بیعتی است به‌رنگ خون که جلوه‌ای از این عهد و پیمان را پیکر مطهر شهدای مدافع حرم به تصویر کشیده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز