خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار گیلان خبر داد:

برنامه‌ریزی مسئولان با ثبت دقیق وقایع تولد و فوت در گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۷۰۳

معاون استاندار گیلان در نشست شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی استان، بر لزوم ثبت دقیق و بهنگام وقایع تولد و فوت در استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان در نشست شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی استان، بر لزوم ثبت دقیق و بهنگام وقایع تولد و فوت در استان تاکید کرد و گفت: این ثبت بموقع، می تواند زمینه های لازم را برای برنامه ریزی مسئولان فراهم آورد.

محمد احمدی پور نقش دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان ها را در اعلام بموقع ثبت تولد به مراکز ثبت احوال مهم دانست.

وی با اشاره به پیر بودن جمعیت گیلان، بر ارتقاء سلامت جامعه ، توسعه فرهنگ ازدواج و تحکیم بنیان خانواده نیز تاکید کرد.

مدیرکل ثبت احوال گیلان هم در این نشست گفت: گیلانی‌ها در شش ماه نخست امسال از نام‌های امیرعلی، ابوالفضل و امیرحسین برای پسران و در دختران به ترتیب فاطمه، نازنین زهرا و زهرا را برای فرزندان خود برگزیده اند.

قاسم روحانی فر افزود: سهمیه گیلان برای دریافت کارت ملی هوشمند طی امسال، 485 هزار نفر بوده که 88 درصد از این سهمیه تاکنون استفاده شده است.

این گنجینه، مجموعه ای از اسناد هویتی مشاهیر، شهدا، علما، مفاخر گیلان و اسناد و اطلاعات مربوط به استان گیلان است که در راستای سیاست های ابلاغی سازمان ثبت احوال کشور برای ایجاد گنجینه اسناد سجلی در استان ها طراحی و ثبت شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز