خبرگزاری کار ایران

معاون پیشگیری بهزیستی گیلان خبر داد:

راه‌اندازی مرکز صدای مشاور 1480 با ارائه خدمت رایگان

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۷۹۴

معاون پیشگیری بهزیستی گیلان از راه اندازی مرکز صدای مشاور 1480 با استفاده از مشاورین مجرب به صورت تمام وقت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، معاون پیشگیری بهزیستی گیلان با بیان اینکه سازمان بهزیستی کشور از آغاز سال 1371 عرضه خدمات مشاوره تلفنی را با عنوان صدای مشاور آغاز کرده است، افزود: افزایش جمعیت، توسعه تکنولوژی و وجود پیچیدگی‌های جامعه صنعتی منجر به افزایش مشکلات روحی و روانی و تناقضات گسترده در زندگی خانوادگی شده است بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ مشاوره و از این میان مشاوره تلفنی تاکید کرد.

فرحناز نوبخت راد به مهمترین اهداف مشاوره تلفنی 1480 که همانا ارتقاء سطح سلامت روان جامعه، دسترسی سریع به خدمات مشاوره و روانشناختی از طریق تلفن در هر نقطه از کشور ، رایگان بودن خدمات تلفنی ، ارائه خدمات تخصصی و فوری، مطرح نمودن مسائل و مشکلات بدون شناخته شدن افراد و صرفه جویی در زمان رفت و آمد اشاره کرد.

 تصریح کرد، همشهریان عزیز می توانند در زمینه مشاوره قبل از ازدواج، مشکلات خانوادگی، کسب مهارتهای زندگی، برقراری ارتباط زناشویی، مقابله با استرس و مشاوره تحصیلی و تربیتی و مشکلات فردی و میان فردی با خط 1480 بصورت رایگان تماس حاصل کنند .

معاون پیشگیری بهزیستی گیلان اظهار کرد: در شش ماه اول سال 1395 تعداد 5097 تماس با خط تلفن 1480 برقرار شد که بیشترین موضوعات تماس گیرندگان تحت عنوان مشکلات ارتباطی با همسر و عدم تفاهم ، اعتیاد و مشکلات تربیتی کودک بوده است .

وی در ادامه افزود: مرکز صدای مشاور 1480 با استفاده از مشاورین مجرب همه روزه حتی ایام تعطیل  از ساعت8 صبح الی 20 عصر و روزهای جمعه تا ساعت 16 عصر به صورت رایگان پاسخگوی سئوالات همشهریان عزیز در زمینه های مختلف است.

گفتنی است، 6 نفر از مشاوران کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی و تربیتی و روانشناسی بالینی در خط تلفن 1480 خدمات مشاوره ای ارائه می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز