خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان خبر داد:

افتتاح و بهره‌برداری پروژه 9 کلاسه مسکن مهر رشت همزمان با دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۸۶۸

مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان از افتتاح و بهره‌برداری پروژه 9 کلاسه مسکن مهر رشت همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل نوسازی و مدارس گیلان امروز با حضور در سایت مسکن مهر رشت از نزدیک روند ساخت پروژه 9 کلاسه مسکن مهر را بازدید کرد.

وی با بیان اینکه با افتتاح این پروژه 9 کلاسه در دهه مبارک فجر قسمتی از مشکلات مربوط به فضاهای آموزشی ساکنین محترم مسکن مهر حل خواهد شد، افزود: اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان تمام سعی و تلاش خود را برای برای اتمام این پروژه بکار خواهد گرفت.

 مقدم ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف پروژه ،خواستار اهتمام جدی مسئولان ذی ربط برای اتمام این پروژه آموزشی و تامین منابع مالی جهت احداث پروژه های آموزشی دیگر به منظور ارائه خدمات بهینه به ساکنین محترم مسکن مهر شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان در ادامه کمبود فضاهای آموزشی در مسکن مهر رشت را یادآورشده و ازکلیه شهروندان عزیز عذرخواهی کرد و اظهار کرد: باتوجه به تحریم های ناجوانمردانه اقتصادی و کمبود منابع مالی‌امیدوارم‌خیرین گرانقدر مدرسه‌ساز به یاری این اداره کل جهت تامین فضاهای آموزشی مورد نیاز بیایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز