خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

زنگ استکبار ستیزی در مدارس گیلان نواخته شد

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۰۲۲

به مناسبت فرارسیدن یوم الله 13 آبان و روز دانش آموز، زنگ استکبار ستیزی همزمان با سراسر کشور در مدارس استان گیلان نواخته شد.

به گزارش ایلنا از رشت، به مناسبت فرارسیدن یوم الله 13 آبان و روز دانش‌آموز، زنگ استکبارستیزی امروز همزمان با سراسر کشور در مدارس استان گیلان نواخته شد. 

با نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در واحدهای آموزشی استان گیلان، دانش‌آموزان یاد و خاطره شهدا به ویژه همکلاسی های آسمانی شان را گرامی داشتند.

مسئولان، مدیران و مربیان آموزش و پرورش استان گیلان نیز بعد از به صدا درآمدن زنگ استکبار ستیزی، با حضور در جمع دانش آموزان در رابطه با رویدادهای مهم 13 آبان سخنرانی کردند. 

تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سیزدهم آبان 1343، کشتار دانش‌آموزان در 13 آبان 1357 در دانشگاه تهران و تسخیر جاسوسی آمریکا در 13 آبان 1358 سه رویداد مهم سیزدهم آبان است. 

دیدار 200 دانش آموز با محمدعلی نجفی استاندار گیلان نیز صبح امروز در سالن الغدیر استانداری انجام می شود.

این تعداد از دانش آموزان عضو تشکل‌ها شامل هلال احمر، بسیج دانش آموزی، سازمان دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان هستند که به مناسبت سیزدهم آبان با استاندار دیدار می‌کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز