خبرگزاری کار ایران

در سالن شهید انصاری مجتمع خاتم الانبیاء؛

نمایش دوبال قیچی ۱۵ آبان به روی صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۸۱۰

نمایش دوبال قیچی به نویسندگی و کارگردانی امیر حامد از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۱ آبان ماه در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء به روی صحنه می رود.

به گزارش ایلنا از رشت، نمایش دوبال قیچی، نمایش برگزیده جشنواره رضوی است و موفق به کسب جایزه اول بازیگری مرد و جایزه اول نمایشنامه‌نویسی شده است و کاندیدای طراحی صحنه و کاندیدای موسیقی بوده است.

در این نمایش وحید محبوب بشری، شیدا خانزاده و امیر حامد به ایفای نقش می پردازند و طوبی پور عباس(دراماتورژ)، امیرحسین‌جادوسخن(دستیارکارگردان)، راحله‌رحیمی(مدیرصحنه)، روزبه‌اخوان (موسیقی) ، حمید شعبانی (نوازنده دونار)، یاسر میر حمیدی (طراح صحنه و لباس)، قدسیه خاک و نغمه مریدان پور(منشی صحنه)، مصطفی غلامی (گریم )، مهدی حیدرنژاد (طراح پوستر و بروشور)، محمد رستم زاد (ساخت تیزر)، امیرحسین جادوسخن (نور)، آرمان نظری (صدا)، مهدی حیدرنژاد و فرشته سالاری (روابط عمومی)، نیلوفر بحری، رزا پور فرشمی، سامان لاله فرشته سالاری و میترا کاظمی(عوامل اجرایی) سایر عوامل اجرای این نمایش هستند.

گفتنی است صداپیشگان این نمایش مهیار وقاری، بهاره احمدپور، نیلوفر بحری، مهدی حیدرنژاد، مریم زراعتی، دانیال تلاوتی، فرشته سالاری، سامان لاله، عرفان موسوی، مهسا جوان، محمد مهدی منفرد، آلک هاماخوریان، مهدی ارجمند، دیانا واحدی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز