خبرگزاری کار ایران

مدیرکل گمرک بندر آستارا:

پیاده روی زائران اربعین حسینی (ع) نماد وحدت و انسجام مسلمانان است

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۱۳۰

مدیرکل گمرک بندر آستارا پیاده روی زائران اربعین حسینی (ع)را شایسته ترین فرصت در جهت نشان دادن وحدت و انسجام میان مسلمانان دانست.

به گزارش ایلنا از آستارا، مدیرکل گمرک آستارا در نشست مشترک با مسئول و اعضای کانون فرهنگی - تبلیغی اربعین آستارا در اداره کل گمرک این شهرستان افزود: اداره کل گمرک آستارا با همکاری ستاد اربعین حسینی (ع) این شهرستان، آمادگی لازم برای استقبال از زائران خارجی اربعین حسینی (ع) را دارد.

رسول امیدی اضافه کرد: افزایش ساعات کاری سالن مسافری گمرک آستارا باعث تسهیل در تردد زائران خارجی اربعین می شود و این امر، در صورت همکاری گمرک کشور مقابل و دیگر سازمان های مرتبط، تحقق پیدا خواهد کرد.

مدیرکل گمرک بندر آستارا پیاده روی زائران اربعین حسینی (ع)را شایسته ترین فرصت در جهت نشان دادن وحدت و انسجام میان مسلمانان دانست و تصریح کرد: تصویر منسجم ملت‌های مسلمان در مراسم اربعین حسینی (ع) لرزه بر اندام دشمنان جهان اسلام می‌اندازد.

مسئول کانون فرهنگی - تبلیغی اربعین بندر آستارا , نشان دادن اتحاد و همدلی مسلمین در برابر جبهه کفر، نشان دادن عشق و علاقه به اهل بیت (ع) و آمادگی همه جانبه در برابر دشمنان را از جمله این پیام های مهم برشمرد.

فرید اکبری گفت: پیاده روی میلیونی مردم در مسیر کربلا، پیام های زیادی برای دشمنان اسلام به همراه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز