خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودسر خبر داد:

کاهش بیش از 6 درصدی نرخ بیکاری در گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۲۰۲

فرماندار رودسر از کاهش بیش از 6 درصدی نرخ بیکاری در گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رودسر، امیر جانبازی رودسری در همایش فرش بافان خانگی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری امسال با عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل افزود: اقتصاد مقاومتی اقتصادی است مبتنی بر استفاده از داشته‌ها، توان، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های درونی کشور و بکارگیری این ظرفیت ها به منظور مقابله با فشارها و تحریم هایی که برخی از کشورها بر علیه کشور ما اعمال می کنند.

جانبازی رودسری گفت: با توجه به تعریف اقتصاد مقاومتی باید از امکانات، ظرفیت ها و توان درونی کشور استفاده نموده تا اقتصاد کشور را پویا نمائیم این بدان معنی نیست که نباید با کشورهای دیگر تعامل داشته باشیم بلکه باید از اقتصاد موفق آنها در جهت توسعه کشور کمک بگیریم بنابراین می توان گفت اقتصاد مقاومتی اقتصادی درون زا و برونگراست .

وی افزود: دولت مأمور پیگیری امور در قالب سیاست های در نظر گرفته و دستورالعمل ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری شده است .

فرماندار رودسر تصریح کرد: ایجاد اقتصاد بر پایه اقتصاد مقاومتی عزم جدی و جهادی با مدیریتی جهادی را می طلبدکه دولت در حال اجرای این مأموریت با تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی است.

جانبازی رودسری اذعان داشت: یکی از داشته ها و امکانات ما برای تحقق اقتصاد مقاومتی، نیروی انسانی و سرمایه انسانی است که داریم و مادامی که بتوانیم از نیروی انسانی به نحوی درست و شایسته استفاده کنیم، امید به موفقیت خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه تمام همت وتلاش خدمتگذاران مردم در دولت تدبیروامید بر این است‌تا شرایطی فراهم شود که مردم عزیزمان در نهایت رفاه، آسایش و امنیت باشند و در این راستا قدم‌های ارزشمندی برداشته شده است، تصریح کرد: در حال حاضر نرخ بیکاری گیلان از 7 / 15 درصد به 3 / 9 درصد کاهش یافته است و برای اولین بار از متوسط کشوری جلو زدیم و با پیگیری های مستمر استاندار محترم در بحث اشتغال و برطرف نمودن مشکلات بیکاری در حال حاضر رتبه استان در سطح کشور در نرخ بیکاری بین عدد 24 تا 26 قرار دارد و این جز با همت و تلاش همه مسئولان میسر نشده است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز