خبرگزاری کار ایران

فرماندار لاهیجان تاکید کرد:

ایمن‌سازی جاده‌ها و وضعیت درمانی در شرق گیلان تقویت شود

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۲۱۶

فرماندار لاهیجان گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 22 نفر بر اثر سوانح فوت شده اند و برای حل این مشکل ضمن ایمن‌سازی جاده‌ها می‌بایست وضعیت درمانی در شرق گیلان تقویت شود.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در این شهرستان به اتفاق نیکفر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و سید محمد احمدی فرماندار لاهیجان ضمن بازدید از سه بیمارستان سیدالشهدا(ع)، پیروز و ۲۲ آبان، جهت ارتقای توسعه سلامت واحدهای درمانی و بهداشتی، مسایل و مشکلات را از نزدیک بررسی و وضعیت خدمات رسانی در بخش های مختلف بهداشت و درمان را از نزدیک نظارت کردند.

سید محمد احمدی فرماندار لاهیجان در نشستی که پس از این بازدید در محل کار وی برگزار شد، ضمن تشکر از رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بابت اقدامات انجام شده در حوزه سلامت، فعالیت‌های دولت تدبیر و امید را در شهرستان لاهیجان در بخش بهداشت و سلامت  در طول سنوات گذشته مثبت ارزیابی و باعث نتایج مطلوبی در ارتقاء بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان دانست.

سید محمد احمدی با بیان اینکه مردم انتظار دارند که مسئولان به بحث درمان توجه ویژه ای داشته باشند، گفت: یکی از موضوعات اصلی و دغدغه های استان بحث تصادفات جاده ای می باشد و متاسفانه در جاده لاهیجان به لنگرود نیز از ابتدای سال تا کنون بیش از 22 نفر بر اثر سوانح فوت شده اند و برای حل این مشکل ضمن ایمن سازی جاده ها می بایست وضعیت درمانی در شرق گیلان نیز تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه بنده چندین بار در ساعات مختلف از بیمارستان های 22 آبان و سیدالشهدا(ع) بازدید کرده ام، تصریح کرد: تمامی کادر پزشکی و پرسنل اداری و آموزشی با کمترین امکانات در حال تلاش و کار هستند و برخی از کاستی هایی که در این بیمارستان ها مشاهده می شود نیز به دلیل نبود امکانات کافی است

فرماندار لاهیجان ادامه داد: بیمارستان 22 آبان 158 تخت و بیمارستان سید الشهدا نیز 59 تخت با ضریب اشغال 60 درصد مصوب دارد که از این لحاظ نسبت به برخی شهرستان های دیگر وضعیت نسبتا خوبی را برخورداریم.

سید محمد احمدی افزود: در سال ۹۵ بیش از یک میلیارد تومان از محل تملک دارایی ها، ماده ۱۸۰ و ۲% نفت و گاز برای تعمیرات مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان های سطح شهرستان و احداث پایگاه سلامت در روستا ها تخصیص داده شد.

فرماندار لاهیجان در پایان گفت: دولت تدبیر و امید در بخش طرح تحول سلامت گام‌های خوب و موثری برداشته و یکی از اولویت‌های اصلی دولت سلامت مردم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز