خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری گیلان:

نقشه‌راه کاهش تلفات در تصادفات گیلان ترسیم شده است

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۴۷۶

معاون عمرانی استانداری گیلان گفت: نقشه راه کاهش تلفات در تصادفات گیلان ترسیم شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، شعبان‌پور در آیین معارفه و تکریم رئیس پلیس راه و رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان که با حضور رئیس پلیس راه کشور، مسئولان انتظامی و استانی برگزار شد، با بیان اینکه پلیس گیلان امنیت مثال زدنی را در استان ایجاد کرده است، افزود: رئیس پلیس راه و رئیس پلیس راهور سابق از نیروهای خدوم، مومن و تلاش‌گر هستند.

معاون عمرانی استانداری گیلان با تاکید براینکه سرهنگ شهیدی مقدم تکیه‌گاه محکمی برای دستگاه‌های اجرایی و عمرانی شهری بودند، افزود: این دو فرمانده، کمک شایانی به استان گیلان کرده اند.

وی با بیان اینکه در استان گیلان کاهش چشمگیر تلفات جاده‌ای داشته‌ایم، افزود: در ده سال گذشته 50درصد کاهش تلفات جاده ای را شاهد بوده‌ایم.

شعبان پور با اشاره به اینکه تلفات جاده‌ای ضربات سنگین مادی و معنوی را به خانواده ها وارد می کند، اضافه کرد: نقشه راه کاهش تلفات در تصادفات گیلان ترسیم شده است.

معاون عمرانی استانداری گیلان با تصریح براینکه اعتبارات استان گیلان با توجه به گردشگری بودن افزایش پیدا نکرده است، متذکرشد: زیرساخت گیلان مختص دو و نیم میلیون نفر انسان است.

وی با یادآوری اینکه ما برای ساماندهی و دفع پسماند و زباله ها با مشکل اعتباری مواجه هستیم، تاکید کرد: جمعیت ساکن و غیر ساکن استان گیلان بیشتر از حد مجاز زیرساخت های موجود است.

شعبان پور با تاکید براینکه نیروی انتظامی تعامل خوبی با استانداری گیلان دارد، ادامه داد: امسال 17 میلیارد تومان از محل جرایم رانندگی دریافت کرده‌ایم که برای احداث و تامین ایمنی راه‌ها هزینه خواهیم کرد.

گفتنی است، آیین معارفه و تکریم رئیس پلیس راه و رئیس پلیس راهور با حضور رئیس پلیس راه کل کشور، فرمانده انتظامی استان گیلان،مسئولان انتظامی و استانی در سالن اجتماعات شهداء ناجا استان گیلان برگزار شده و در این مراسم سرهنگ محمدپور به عنوان رئیس پلیس راه و سرهنگ محمدی به عنوان رئیس پلیس راهور استان معرفی و از زحمات سرهنگ رستگار و سرهنگ شهیدی مقدم تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز