خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان:

هدف‌مان تبدیل شدن به یک کانون بین‌المللی کسب و کار است

asdasd
کد خبر : ۴۲۷۳۲۱

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت: تبدیل شدن به یک کانون بین‌المللی کسب و کار از اهداف کلیدی ساخت این ساختمان است.

به گزارش ایلنا از رشت، طهمورث لاهوتی اشکوری در بازدید از ساختمان کسب و کار (آیتی) شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: این ساختمان بوسیله متخصصین و مشاورین حرفه ای مدیریت می شود و هدف اصلی آن افزایش ثروت در جامعه از طریق ارتقاء فرهنگ نوآوری و رقابت سازنده میان شرکت‌های حاضر در ساختمان و موسسه های متکی بر علم و دانش است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان در خصوص اینکه چه اقداماتی در این ساختمان صورت می گیرد، بیان داشت: کمک به ارتقاء دانش فنی واحدهای فناوری به منظور رقابت در عرصه جهانی، ایجاد فضای مناسب فعالیت علمی و مهندسی برای جذب دانشمندان و متخصصان داخل و خارج از کشور، ایجاد بستر مناسب برای فعالیت واحدهای تحقیق و توسعه در شهرک و کمک به ایجاد بنگاه‌های اقتصادی جدید از جمله اقداماتی است که در این ساختمان صورت می پذیرد .

طهمورث لاهوتی اشکوری در خصوص ویژگی‌های ساختمان کسب و کار بیان داشت : قابلیت دسترسی ساده به آن بصورت فیزیکی و مجازی ، دارای ساختار ستادی کوچک ولی توانمند و مدیریت با تجربه در راهبری امور فناوری ، دارای توان تدارک امکانات و خدمات با ارزش افزوده بالاو گرایش به خودگردانی در نگهداری مجموعه و پشتیبانی دولت در راهبری نرم افزاری از جمله ویژگی های آن است .

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان در خصوص میزان پوشش عملیاتی این طرح گفت : پوشش عملیاتی این طرح ، فعالیت در نواحی بسیار نزدیک به محل استقرار آن یعنی نواحی ای است که منابع خود را از آنها تامین می کند ، ولی به هر صورت می تواند خدماتی را به خارج از این نواحی نیز ارائه دهد.

وی در ادامه بیان داشت: صنایع کوچک و متوسط بیش از گذشته بعنوان محرک اصلی برای توسعه محسوب شده و منبع اصلی اشتغال است. نوآوری در همه زمینه‌ها تنها راه حل پیش روی هرکس برای پیدا کردن بازار فروش بزرگتر و وسعت بخشیدن به دیدگاهش برای عمل و افزایش رقابت است. بنابراین چنین مراکزی با ایجاد ساختارهایی از پیش تعیین شده که با گذشت زمان بدست آمده‌اند، وظیفه به اشتراک گذاشتن اطلاعات ، ارزیابی سیستم ها و انتقال تجربیات به واحدهای نوپا را بر عهده دارند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در پایان بیان داشت: تبدیل شدن به یک کانون بین‌المللی کسب و کار از اهداف کلیدی ساخت این ساختمان می باشد . از این رو هدف ما ، تقویت زیربنای صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات در داخل استان و حتی کشور و ایجاد روابط استراتژیک با شرکت‌های خارجی، است.

لازم به ذکر است، این ساختمان در فضایی بالغ بر 4000 متر مربع و با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز