خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار گیلان و مدیرکل راه و شهرسازی صورت گرفت؛

بازدید از پروژه بهسازی و تعریض محور راه کانال به شهرک صنعتی رشت

asdasd
کد خبر : ۴۲۷۳۶۰

استاندار گیلان و مدیرکل راه و شهرسازی از پروژه بهسازی و تعریض محور راه کانال به شهرک صنعتی رشت بازدید کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، در این بازدید خاوری مدیرکل راه و شهرسازی اظهار داشت: عملیات تعریض جاده شهر صنتعی به لاکان با هدف ارتقاء ایمنی مسیر وبهبود وروان سازی ترافیک شهر صنعتی رشت به بزرگراه رشت – امامزاده هاشم انجام شد.

 وی تصریح کرد: بدلیل اهمیت ویژه این محور و قرارگیری مجتمع های کارگاهی و کارخانجات صنعتی در مجاورت آن ، تعریض و ارتقاءسطح سرویس مسیر صورت پذیرفت.

مدیرکل راه وشهرسازی گیلان تصریح کرد: حریم این جاده متعلق به شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان بود که از سالیان گذشته جهت ایجاد دسترسی به کانال آب موجود، احداث و بعدها به عنوان راه دسترسی به روستاهای مجاور ومرکز شهر صنعتی رشت  مورد استفاده قرار گرفت.

این مقام مسئول طول محور تعریض شده را 4.2 کیلومتر و عرض آن را 10 متر اعلام کرد و گفت: این پروژه با هزینه ای بالغ بر 65 میلیارد ریال انجام شد.

وی افزود: در پی هماهنگی وابلاغ اعتبار لازم از سوی استانداری گیلان، عملیات بهسازی، تعریض و ایمن‌سازی این جاده از سمت بزرگراه رشت- امامزاده هاشم به سمت شهر صنعتی رشت توسط اداره کل راه وشهرسازی گیلان که از تابستان سال 1393 اغاز شده بود به اتمام رسید.

خاوری با اشاره به کاربری ویژه این جاده گفت: این مسیر یکی از مهمترین مسیرهای متصل به شهر صنعتی محسوب می شود که روزانه تعدادزیادی از کارکنان و مواد اولیه ومحصولات تولیدی واحد های فعال در شهر صنعتی از طریق این جاده جابجا می شوند.

در ادامه بازدید های امروز استاندار،  هیئت همراه و مدیرکل راه و شهرسازی، از پروژه احداث و بازسازی پل شهر صنعتی رشت هم بازدید بعمل آمد.

مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به پل در دست احداث شهر صنعتی رشت اذعان داشت این پل به طول 21.80  متر و عرض 19.9 متر 15% پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات اجرائی آن به علت عدم تخصیص مدتی متوقف شده است که نیازمند توجه مسئولان است تا در صورت تامین مالی بتوانیم هر چه سریعتر این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز