خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان برنامه و بودجه گیلان خبر داد:

لوله‌گذاری روان آب‌های سطحی با اعتبار 30 میلیارد تومانی سازمان برنامه و بودجه

asdasd
کد خبر : ۴۲۷۳۹۸

معاون سازمان برنامه و بودجه گیلان گفت: با اخذ اعتبار 30 میلیارد تومانی سازمان برنامه و بودجه می‌توان به مبحث لوله گذاری روان آب‌های سطحی و خرید نردبان برای سازمان آتش‌نشانی اقدام کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، کیمیا تنهایی امروز در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی این شهر اظهار کرد: بخشی از اعتباراتی که به دو دستگاه اجرایی گیلان برای ساماندهی رودخانه‌ها از اعتبار 50 میلیارد تومانی دولتی اختصاص یافته بود به دلیل بدهی آنها به شرکت‌ها بر اساس دستور دستگاه قضایی استان توقیف و برداشت شده است.

معاون سازمان برنامه و بودجه گیلان با اشاره به اینکه اعتبار مذکور به شهرداری رشت، آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب شهری استان اختصاص یافته است، افزود: قرار بود این مبلغ برای ساماندهی رودخانه‌ها هزینه شود اما یک‌سوم مبلغ جذب شده به دلیل بدهی دو دستگاه آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب شهری توقیف شده است.

وی ادامه داد: براساس مصوبه قرار بود تمام اعتبار 50 میلیارد تومانی پیرامون ساماندهی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود رشت هزینه شود و تاکنون از مجموع این مبلغ، 15 میلیارد تومان به استان اختصاص یافت که یک‌سوم این مبلغ از حساب دو دستگاه آب و فاضلاب شهری و آب منطقه‌ای توقیف شد زیرا به جای هزینه کردن برای ساماندهی رودخانه‌ها، اقدام به پرداخت بدهی خود از مبلغ مذکور کرده بودند.

تنهایی با اشاره به اتمام نیافتن پروژه تالار مرکزی رشت، یادآور شد: اعتبار تالار مرکزی رشت ملی است که هنوز این تالار به اتمام نرسیده و اکنون 44 هزار پروژه نیمه تمام در کشور داریم که اگر  تمام آنها را به پایان برسد حدود 25 سال طول می‌کشد.

این مسئول با اشاره به اخذ اعتبار 30 میلیارد تومانی سازمان برنامه و بودجه متذکر شد: می‌توان از این اعتبارات برای مبحث لوله‌گذاری روان آب‌های سطحی و خرید نردبان برای سازمان آتش‌نشانی اقدام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز