خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان مطرح کرد:

روند رو به رشدی در شاخص‌های توسعه‌ای گیلان وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۴۲۷۵۲۸

استاندارگیلان‌گفت: در دولت تدبیر و امید بر طبق گزارش‌های مرکز آمار ایران شاهد رشد شاخص‌های توسعه‌ای در بخش های مختلف استان هستیم.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی در دیدار با معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت شرکت مهندسی آب و فاضلاب که به منظور تکریم و معارفه مدیر کل جدید آب و فاضلاب شهری در استانداری  برگزار شد با اشاره به سابقه خوب خدمتی مدیرکل جدید آب و فاضلاب شهری اظهار داشت : شکر خدا نگاه مثبتی نسبت به حسینی وجود داشته و باتوجه به تغییر حوزه مدیریتی از شهرستان به استان باید با پشتکار قویتر، با جدیت و با مهر و عطوفت وارد عرصه شود.

استاندار گیلان با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در دوران مدیریت قبلی آب و فاضلاب شهری اظهار داشت : انتظار داریم وزارت نیرو حمایت‌های جدی‌تری از مدیر آب و فاضلاب استان صورت گیرد و تا اقدامات خوب آغاز شده در این شرکت با قوت و جدیت پیگیری و ادامه یابد.

نجفی گفت : در دولت تدبیر و امید بر طبق گزارش‌های مرکز آمار ایران شاهد رشد شاخص‌های توسعه‌ای در بخش های مختلف استان هستیم.

گیاهی معاون وزیر نیرو نیز در این نشست با بیان اینکه وزارت نیرو در قالب 90 شرکت صنعت آب و فاضلاب را اداره می‌کند، افزود : از این آمار 31 شرکت در بخش دولتی و 59 شرکت با سیستم غیر دولتی اداره می‌شوند.

وی از بهره‌مندی 50 میلیون نفری در بخش آب شهری و 20 میلیون نفر در آب روستایی خبر داد و افزود : به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی 99.5 درصد کیفیت آب در مجموع شهرها و 96.5 درصد کیفیت در آب روستایی مطلوب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز