خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل نوسازی مدارس گیلان؛

کارگاه ماشین آلات کشاورزی هنرستان بعثت لاهیجان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۰۶۵

سیزدهمین پروژه خیری در استان گیلان با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان در شهرستان لاهیجان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، امروز کارگاه ماشین آلات کشاورزی هنرستان بعثت لاهیجان با حضور مقدم مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان، خیر نیک اندیش حسین پور خصالیان و میهمانان خارجی، سیدمحمداحمدی فرماندار لاهیجان،حجت الاسلام احمدعبدالله زاده پاشاکی امام جمعه این شهرستان، نیکفر نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، میرمسعودی رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان، یعقوبی مدیرعامل مجمع، قدسی مسئول مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان و برخی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

 مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان برگزاری این مراسم را در واقع تجلیل از فرهنگی با ارزش خواند و افزود: همه باید در نهادینه کردن این فرهنگ متعالی در جامعه تلاش کنیم.

وی ضمن خیر مقدم به مهمانان خارجی حاضر در این مراسم از پور خصالیان خیر محترم و ارجمند ایرانی مقیم آلمان تشکر کرد.

 مقدم درادامه عزت و عظمت ایرانی را خاطر نشان کرد و اظهار داشت: عزت ایرانی این است که در هر کجای این دنیا باشد به کشور عزیز خود ایران فکر می کند و این جای بسی افتخار است.

وی در ادامه ضمن تشکر صمیمانه از زحمات خیرین محترم مدرسه ساز یاد آور شد:در سال95 دوازده پروژه با 44 کلاس درس و یک سالن چند منظور توسط خیرین گرانقدر مدرسه ساز در استان گیلان احداث و به بهره برداری رسید.

مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان درپایان افزود: کارکارگاه ماشین آلات کشاورزی هنرستان بعثت لاهیجان سیزدهمین پروژه خیری است که با زیر بنای300متر مربع و با اعتباری بالغ بر 250میلیون تومان توسط خیر ارجمند حسین پور خصالیان احداث و امروز شاهد بهر برداری این پروژه هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز