خبرگزاری کار ایران

با حضور فاطمه شیرزاد برگزار شد؛

اختتامیه نمایش پانما در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۰۸۹

اختتامیه نمایش پانما با حضور سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت و معاونت اداری مالی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در پلاتو سازمان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، نمایش پانما در اختتامیه میزبان فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت و معاونت اداری مالی سازمان فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت بود.

این اثر به سفارش دفتر تئاتر دینی مرکز هنرهای نمایشی و مشارکت  سازمان فرهنگی‌، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، اداره کل فرهنگ و ارشاد گیلان و معاونت هنری به روی صحنه رفت.

این نمایش از تاریخ ۱۰ الی ۱۹ آبان در پلاتوی سازمان فرهنگی اجرا شد و مورد استقبال هنر دوستان قرار گرفت و استقبال به اندازه ای بود که هر نوبت اجرا گروه اجرایی میزبان مخاطبانی با چند برابر ظرفیت محل اجرا مواجه بودند.

این نمایش درباره فردی به اسم ممدتقی‌ است که از اعتقادات مردم استفاده کرده و بقعه ای به نام پانما جعل کرده و حالا همه پی به فریبکاری او برده اند.

شایان ذکر است نمایشنامه (پانما) در مرداد ۹۵ در جشنواره تیاتر رضوی در بخش نمایشنامه نویسی به عنوان اثر برتر شناخته شده و توسط انتشارات نمایش در کنار دو اثر برتر دیگر به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز