خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر رشت عنوان کرد:

اعضای کاروان خدام العترت، سفیران فرهنگی شهر رشت هستند

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۰۹۴

سخنگوی شورای شهر رشت اعضای کاروان خدام العترت را سفیران فرهنگی این شهر برشمرد.

به گزارش ایلنا از  رشت، رئیس ستاد  اربعین شهرداری رشت در سخنانی اظهار داشت: امروز جمعی از همکاران شهرداری رشت به سان قطره ای از اقیانوس عشق به حضرت ابا عبدااله الحسین (ع) برای خدمات رسانی به زائران حرم امام حسین (ع) عازم کربلای معلی هستند.

علیرضا قانع گفت:  مقصد اول این کاروان سامرا بوده اما با توجه به ناامنی سامرا همکاران ما در کربلا مستقر خواهند شد.

وی با اشاره به همراهی ۲۰ نفر از هنرمندان گیلان در این کاروان افزود: در این کاروان برنامه های فرهنگی و مناسبتی متعددی برگزار خواهد شد، هنرمندان همراه با این کاروان با اجرای تعزیه و دیگر برنامه های فرهنگی چون تاسوعا و عاشورای حسینی برگزار خواهند کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی‌شهر رشت در بدرقه کاروان خدام العترت‌شهرداری‌گفت: امروز همکاران ما در شهرداری برای حضور در کربلا انتخاب شده اند.

موسوی روزان با قدردانی از ثابت قدم و سازمان فرهنگی و ورزشی در راه اندازی و همراهی این کاروان یادآور شد: امید است تمامی زائرین حرم اباعبدالله الحسین (ع) و نیز کسانی که با این کاروان عازم کربلا می شوند به سلامت به آغوش خانواده های خود بازگردند.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت یادآور شد: کسانی که در طول این مدت به زائرین خدمات رسانی می کنند اجرشان کمتر از یاران امام حسین (ع) نیست.

وی در پایان از اعضای کاروان درخواست کرد که از کاروان جدا نشوند وبه توصیه های سرگروههای خود توجه کامل داشته باشند.

در این مراسم فاطمه شیرزاد اعضای کاروان خدام العترت را سفیران فرهنگی شهر رشت برشمرد و تصریح کرد: امروز همکاران ما در این کاروان پیام آوران مردم ولایتمدار شهر رشت در این سفر عظیم هستند.

سخنگوی شورا اعزام کاروان خدام العترت را اقدامی بزرگ از سوی شهرداری و شورا خواند و گفت: امروز در بین ۱۰۰ نفر از همکاران شهرداری رشت ۳۷ نفر از پاکبانان ارجمند مان افتخار زیارت حرم امام حسین (ع) را پیدا خواهند کرد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز