خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت:

نامگذاری معابر به نام مفاخر و مشاهیر از ماندگاری بالایی برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۳۰۲

چهل و یکمین جلسه کمیسون نامگذاری معابر با حضور سید رضا موسوی روزان رئیس کمیسیون فرهنگی شوری اسلامی شهر رشت, فاطمه قدیمی حرفه مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، سید رضا موسوی روزان در این جلسه با تاکید بر اینکه نامگذاری کوچه ها و معابر از ماندگاری بسیار بالایی در اذهان عمومی برخوردار است، گفت: نامگذاری کوچه و معابر به نام مفاخر و مشاهیر کشور سبب نامگذاری نام و اثرات خیر مفاخر در اذهان عمومی می شود.

وی با تاکید بر دخالت سه حوزه کمیسیون نامگذاری, کمیسیون فرهنگی و صحن شورا در نامگذاری معابر تصریح کرد: با توجه به اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد استان گیلان تعداد زیادی اسامی به عنوان مفاخر استان به شهرداری و شورا داده است برماست تا با حساسیت ویژه ای با این موضوع برخورد کنیم تا بعدها این کمیسیون زیر سئوال نرود.

موسوی روزان شهدا را از مفاخر بسیار تاثیرگذار استان برشمرد و گفت: در مسیر بلوار شهدای مدافع حرم بلوار لاکان همکاران شهرداری تلاش کردند تا با کاشت هر درخت به همراه عکس نسبت به ماندگاری آن شهید در ذهن و خاطر شهروندان گام بردارند.

وی تصریح کرد: پس از تصویب تغییرنام بلوار لاکان به بلوار شهدای مدافع حرم تصمیم بر آن شد تا از ابتدای بلوار تا انتها با کاشت درخت و عکسی از شهید یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را همواره زنده نگه داریم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رذشت یادآور شد: شایسته است سازمان زیباسازی شهرداری و روابط عمومی در انتخاب عکس شهدا و مفاخر نهایت دقت را داشته باشند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز