خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان خبر داد:

نامگذاری روز تشکل‌ها نشان‌دهنده نگاه‌ویژه دولت یازدهم به سازمان‌های مردم نهاد است

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۳۷۹

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: نامگذاری روز تشکل ها و مشارکت‌های اجتماعی در تقویم ملی نشان دهنده نگاه ویژه رئیس جمهور دولت تدبیر امید به کارکرد سازمان‌های مردم نهاد است.

به گزارش ایلنا از رشت، یونس رنجکش گفت: نامگذاری روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی در تقویم ملی نشان دهنده نگاه ویژه رئیس جمهور دولت تدبیر امید به کارکرد سازمانهای مردم نهاد است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان در جلسه هیات نظارت بر عملکرد سازمانهای مردم نهاد گیلان افزود: پیگیری دولت در تحقق مطالبه سازمانهای مردم نهاد برای نام گذاری روزی در تقویم ملی به نام این سازمانها نشان دهنده احترام دولت به این مطالبه است.

وی اضافه کرد: حمایت از توسعه کمی و کیفی تشکل های اجتماعی و ایجاد فرصت های بهتر برای فعالیت های آنان در فرایند توسعه کشور از اهداف و برنامه های دولت تدبیر امید است که با نگاه خاصی از طریق وزارت کشور دنبال می  شود.

رنجکش ادامه داد با توجه به برگزاری همایش بزرگ مشترک دولت و تشکل های اجتماعی که با شرکت 3000 سازمان مردم نهاد در کشور  و با حضور رئیس جمهور در 22 مرداد ماه سال 93 برگزار شده بود این روز به در خواست سازمانهای مردم نهاد به عنوان روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی به دکتر روحانی پیشنهاد و سپس از طریق وزارت کشور این پیشنهاد به شورای فرهنگ عمومی ارسال شد.

وی افزود: با توجه به تصمیمات شورای فرهنگ عمومی در آخرین جلسه این شورا این روز از این پس در تقویم رسمی کشور بعنوان روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی درج  خواهد شد.

در این جلسه  همچنین در خصوص چگونگی برگزاری انتخابات نماینده تشکل های اجتماعی در هیات نظارت بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید بزودی فراخوان آن براساس دستورالعمل های موجود انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز