خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان خبر داد:

کشف و ضبط بیش از 100 کیلوگرم مواد مخدر در گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۳۹۷

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از کشف 97 کیلوگرم حشیش، دو کیلوگرم هروئین و 10 کیلوگرم تریاک در نقاط مختلف این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، احدالله احدی امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان اظهار کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات از صحت موضوع مذکور اطمینان حاصل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان به توقیف یک خودروی سواری توسط ماموران عملیات ویژه پلیس با همکاری ماموران انتظامی و اداره اطلاعات در رودبار اشاره کرد و افزود: دو متهم به همراه خریدار مواد مخدر در عملیات مذکور دستگیر شدند.

وی  از کشف 97 کیلوگرم حشیش در بازرسی از خودروی مذکور خبر داد و بیان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی دند.

احدی در ادامه به کشف دو کیلوگرم هروئین در رشت اشاره کرد و گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با بررسی گزارش‌های مردمی از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در رشت اطلاع پیدا کردند.

وی با بیان اینکه ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خودروی سواری قاچاقچی مذکور را در رشت متوقف کردند، تصریح کرد: در بازرسی از خودروی سواری دو کیلوگرم هروئین کشف و ضبط شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان همچنین به کشف 10 کیلوگرم تریاک در رودسر اشاره کرد و یادآور شد: ماموران عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر با بررسی گزارش‌های مردم از فعالیت یک نفر قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در گیلان مطلع شدند و با تحقیقات پلیسی از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند.

احدی با اشاره به اینکه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان خودروی قاچاقچی مذکور را در رودسر متوقف کردند، اظهار کرد: در بررسی از خودروی مذکور 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شده است.

وی از دستگیری راننده و همسر او خبر داد و بیان کرد: متهم مذکور در پوشش خانوادگی همراه همسر خود اقدام به حمل و جابه‌جایی مواد مخدر کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز