خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

همه نهادها در رفع معضل پسماندهای سراوان دخیل هستند

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۷۵۰

مدیرعامل مؤسسه خیریه سرزمین ایده‌آل گفت: طرح ساماندهی پسماندهای سراوان و تصفیه‌خانه سراوان متعلق به 5 سال گذشته است و منابع طبیعی، شورای شهر، رسانه‌های ملی و همه نهادها، در رفع این معضل دخیل هستند.

مدیرعامل مؤسسه خیریه سرزمین ایده‌آل ما در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا بیان کرد: پیش از احداث سلول جدید سراوان بهتر بود منابع طبیعی همکاری لازم برای نصب تصفیه‌خانه را به عمل می‌آورد و همزمان با احداث سلول جدید بهداشتی، شیرابه‌های پسماندها تصفیه شده تا به محیط زیست آسیب نرساند.

پیمان بازدیدی افزود:مردم ما چندان دغدغه محیط زیست ندارند و تنها در شبکه‌های اجتماعی شعارگونه صحبت‌هایی گفته می‌شود.

وی با بیان اینکه این مؤسسه مردم‌نهاد و خودجوش است و هیچ توقع مالی ندارد، اظهار داشت: صداوسیما برای پوشش اخبار برنامه‌های حفظ محیط زیست همکاری لازم را به عمل نمی‌آورد.

بازدیدی با اشاره به اینکه یکی از دلایل عدم همکاری صداوسیما تن‌پوش متعلق به موسسه است، افزود: افراد جامعه با همکاری رسانه می‌توانند با مؤسسه‌های مردم نهاد آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه تالاب عینک یک الگوی موفق در سطح کشور است، تصریح کرد: چنین الگویی را با همیاری و مشارکت همه اقشار جامعه می‌توانیم در سراوان داشته باشیم.

بازدیدی با اشاره به اینکه طرح ساماندهی پسماندهای سراوان و تصفیه‌خانه سراوان متعلق به 5 سال گذشته است، بیان کرد: منابع طبیعی، شورای شهر، رسانه‌های ملی و همه نهادها، دخیل در رفع این معضل هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز