خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری گیلان:

خدمت به مردم و رضایت آنان، رضایت پروردگار را نیز در پی‌خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۸۷۵

رئیس‌کل دادگستری گیلان به همراه معاون قضایی و تنی چند از مدیران اداری دستگاه قضایی استان بطور سرزده از دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فومن بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت،  احمد سیاوش‌پور به همراه معاون قضایی و تنی چند از مدیران اداری دستگاه قضایی بطور سرزده از دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فومن بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری گیلان در جمع صمیمی قضات و کارکنان این حوزه قضایی، شهرستان فومن را یکی از شهرستان‌های مذهبی استان و متعهد به نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: وجود افراد شاخصی چون مرحوم آیت الله بهجت (ره) قطعا  در اخلاق و رفتار و دینداری مردم تاثیرگذار بوده است.

رئیس شورای قضایی استان  با اعلام اینکه دادگستری فومن  یکی از بهترین دادگستری های استان بوده و از حیث سلامت نیروی انسانی، خدمت به مردم و کیفیت و کمیت کار همواره نمونه بوده است، خاطر نشان کرد: خدمت به مردم  و رضایت آنان، رضایت  پروردگار را نیز در پی خواهد داشت.

وی  دستگاه قضایی را از مهم ترین ارکان جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: قضاوت و عدالت محوری ترین پایگاه است و کارکنان دستگاه قضایی  که افتخار خدمت صادقانه در این جایگاه را دارند از خیر و برکت و ثمرات آن برخوردار خواهند بود.

این مقام ارشد قضایی اظهار داشت: عملکرد حوزه قضایی فومن مثبت بوده و باید سعی شود تا  نواقص اندک موجود نیز بر طرف شده و شهرستان فومن رتبه اول خدمتگزاری در استان را کسب کند.

وی  در خصوص ارزشیابی قضایی و اداری  کارکنان دادگستری های استان  گفت: در این زمینه بر اساس اصول و مبنا  رفتار شده  و با دقت و  بدون کوچکترین  تبعیضی  اقدامات لازم انجام خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان تهدیدها وآسیب های فرهنگی و اخلاقی را  از معضلات جامعه امروز  ذکر کردو  افزود: متاسفانه امروز شاهد آن هستیم که شبکه های ماهواره ایی و فضای مجازی حجب و حیای اجتماعی را خدشه دار کرده است.

رئیس شورای قضایی‌استان با بیان اینکه آسیب‌ها و تهدیدهای امروز با گذشته تفاوت بسیاری‌کرده است  ابراز داشت: هیچ کس از انحراف و لغزش مصون نیست و باید با مراقبت و هوشیاری خود را از هر خطایی حفظ کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز