خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید گیلان:

برای توجه به امور ایثارگران به عزم همه دستگاه‌ها در گیلان نیاز است

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۹۰۶

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت: برای توجه به امور ایثارگران در استان به عزم همه دستگاه ها نیاز است.

به گزارش ایلنا از رشت، عبدالله پاکاری امروز در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان گیلان در استانداری بیان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران به تنهایی نمی تواند همه مباحث و مسایل مربوط به ایثارگران را دنبال کند.

پاکاری با بیان اینکه در حوزه ایثارگران با دغدغه هایی مواجه هستیم، گفت: از دستگاه های دولتی به عنوان متولیان نظام، انتظار بیشتری برای رفع مشکلات ایثارگران و توجه به آنها داریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان تصریح کرد: از مسئولان ایثارگران در دستگاه ها نیز انتظار مضاعف داریم که این انتظارات ما از دستگاه ها خارج از عرف نیست.

پاکاری با تاکید بر این که امور مربوط به ایثارگران در دستگاه ها را بایستی به صورت تیمی پیگیری کنیم، افزود: برای پیشبرد امور ایثارگران بایستی هماهنگی داشته باشیم تا به هم افزایی امکانات مسایل مربوط به این قشر رسیدگی شود.

وی پیشنهاد داد تا از محل پست های خالی و بلاتصدی دستگاه ها، یک پست به عنوان مسئول هماهنگی امور ایثارگران در نظر گرفته شود.

مسئول امور ایثارگران استانداری گیلان نیز در این جلسه با بیان این که هر روز بر اقتدار نظام در عرصه بین المللی و منطقه افزوده می شود، خاطرنشان کرد: ما این اقتدار و موفقیت ها را مدیون خون ایثارگرانی هستیم که صادقانه جانشان را در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی گذاشتند.

امام پناهی با ارائه آمار حدود هشت هزار شهید، بیش از 22 هزار جانباز و دو هزار و 600آزاده در گیلان گفت: برای پاسداشت خون شهیدان، جانبازان و ایثارگران وظیفه سنگینی داریم.

وی اذعان داشت: تمام تلاش مان در حوزه ایثارگران استانداری گیلان این است تا مدیران دستگاه ها و ادارات را نسبت به امور ایثارگران توجه بیشتری بدهیم.

امام پناهی با تاکید بر ضرورت توجه به قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران تصریح کرد: این قانون بایستی در ادارات رعایت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز