خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر لاهیجان مطرح کرد:

اجرای پروژه‌های شهری نیاز به اعمال مدیریت دارد تا هزینه‌های هنگفت

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۱۸۶

عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان بیان کرد: برای اجرای بسیاری از پروژه‌های شهر نیازی به هزینه‌های هنگفت نیست بلکه با اعمال مدیریت قابل اجرا است.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، سید رضی فلاح‌چای امروز در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر درباره قطع درختان چنار و خطرآفرین در لاهیجان اظهار کرد: برای بررسی مشکلات ناشی از درختان چنار جلسه‌ای با حضور مسئولان مربوطه از جمله حمید پیام، مدیر گروه منابع طبیعی و جنگلداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار شد.

عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان درباره اجرای پروژه‌های این شهر تصریح کرد: برای اجرای بسیاری از پروژه‌های شهر نیازی به هزینه‌های هنگفت نیست بلکه با اعمال مدیریت قابل اجرا است.

وی با بیان اینکه با وجود اطلاع‌رسانی قبلی حتی یک نفر در جلسه مذکور شرکت نکرد، افزود: اگر درختی که احتمال سقوط دارد قطع شود صدای اعتراض‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی بلند می‌شود و کارشناسی‌های متعدد ارائه می‌دهند اما در جلسات حضور نمی‌یابند.

وی تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر لاهیجان را ضرورت دانست و گفت: ایجاد نمای ورودی پارک بعثت، نصب دوباره سطل زباله در حاشیه معابر، تنظیف بازارچه زیرکوه و ایجاد المان زیبا در آن از جمله پروژه‌های شهر لاهیجان است.

فلاح‌چای استفاده بهینه از ساختمان قدیمی واقع در پارک بعثت، اختصاص خودروی سیار جمع‌آوری زباله در طول روز و تنظیف کمربندی و نصب صندلی برای استراحت موقت مسافران را از دیگر پروژه‌های شهر لاهیجان برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: تسریع در امر تأمین روشنایی چراغ‌های منصوبه در رفوژمیانی بلوار دانشگاه آزاد، نصب موزائیک در ورودی‌های شهر به‌ویژه در مناطق جدید الحاقی، پیگیری بحث حقوقی هتل اعظم، ساماندهی مناطق جدید الحاقی به شهر در منطقه شادهسر، لاشیدان و شیخ زاهد و... مهم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز