خبرگزاری کار ایران

با مشارکت شهرداری رشت برگزار می‌شود؛

اولین کنفرانس ملی سلامت اجتماعی با رویکرد معلولین و سالمندان در گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۲۱۶

اولین کنفرانس ملی سلامت اجتماعی با رویکرد معلولین و سالمندان با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی، و ورزشی شهرداری رشت برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، جلسه هماهنگی برای برگزاری اولین کنفرانس ملی سلامت اجتماعی با رویکرد معلولین و سالمندان در گیلان در اداره کل بهزیستی گیلان برگزار شد.

در این جلسه زمان برگزاری این کنفرانس در ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت سال آینده اعلام شد و قرار بر این شد که این کنفرانس در دانشگاه گیلان برگزار شود.

در این کنفراس  مشکلات مربوط در حوزه دسترسی به امکانات و خدمات شهری و سپس عوامل انسانی مؤثر در طراحی پیاده روهای مناسب برای سالمندان و معلولان با دیدگاه مناسب سازی پیاده روها برای سالمندان، نابینایان، ناشنوایان و معلولین جسمی حرکتی بررسی می‌شود و سپس تاثیر محیط‌های ساخته شده بر امکان تحرک و سلامتی افراد جامعه، بخصوص افراد مسن و معلولین مورد مطالعه قرار می گیرد و در کلیه زمینه ها پیشنهادات و مقالاتی  جهت ارتقاء سطح سلامت و رفاه زندگی سالمندان و معلولان ارائه می شود.

مقالات برتر در این کنفرانس به صورت کتابچه ارائه می شود و برگزاری نمایشگاه کارگاه های آموزشی؛ پنل تخصصی از برنامه های جانبی این کنفرانس است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز