خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان خبر داد:

ارزیابی مثبت از روند سرشماری نفوس و مسکن شهرستان سیاهکل

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۲۲۷

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گیلان بازدید از روند فعالیت سرشماری در شهرستان سیاهکل را مثبت ارزیابی نمود و در این ارتباط ادامه همکاری تا پایان سرشماری را خواستار شد.

به گزارش ایلنا از سیاهکل، کیوان محمدی به همراه طیفوری معاون آمار و اطلاعات سازمان و همچنین کارشناسان ستاد سرشماری استان با حضور در ستاد شهرستان مستقر در هلال احمر، از نزدیک در جریان چگونگی و روند سرشماری شهرستان قرار گرفتند.

 در این بازدید که اسلامی فرماندار و اعضای ستاد سرشماری شهرستان نیز حضور داشتند محمدی ضمن خسته نباشید به کلیه دست اندرکاران و عوامل سرشماری از تلاش خستگی ناپذیر و بدون وقفه آنان چه در امر سرشماری اینترنتی و چه در سرشماری حضوری نفوس و مسکن تقدیر و تشکر کرد.

وی در این بازدید روند فعالیت سرشماری در شهرستان سیاهکل را مثبت ارزیابی کرد و در این ارتباط ادامه همکاری تا پایان سرشماری را خواستار شد.

اسلامی فرماندار سیاهکل نیز با اشاره به این نکته که سرشماری عمومی نفوس و مسکن یک پروژه ملی است گفت: به همت اعضای ستاد، تلاش شبانه‌روزی ماموران آمارگیر و همکاری خوب مردم خطه سیاهکل در به ثمر رساندن این پروژه ملی نیز نهایت تلاش را خواهیم کرد.

محمدی به اتفاق فرماندار و همراهان با حضور در روستای بیدرون از توابع بخش مرکزی سیاهکل از یک نمونه فعالیت آمارگیری ماموران دیدن و از نزدیک در جریان کمی و کیفی روند سرشماری در این شهرستان قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز