خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا خبر داد:

استقرار یک دستگاه آمبولانس در پایگاه مراقبت بهداشتی مرزی آستارا

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۵۲۹

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا از حضور یک دستگاه آمبولانس 115 مجهز به تجهیزات کامل اورژانس با دو کادر پزشکی در پایگاه مراقبت بهداشتی مرزی مستقر در پایانه مسافری خبر داد.

به گزارش ایلنا از آستارا، سید حسین احمدی امروز در جریان بازدید از پایگاه مراقبت بهداشتی مرزی این شهرستان اظهار کرد: پایگاه مذکور در موکب استقبال از زائران خارجی اربعین حسینی در پایانه مسافری آستارا دایر شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا با اشاره به اینکه زائران خارجی اربعین حسینی(ع) از خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده در این پایگاه بهره‌مند می‌شوند، گفت: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران و عزاداران اباعبدالله‌الحسین(ع) ثواب دنیوی و اخروی دارد.

وی افزود: در پایگاه مراقبت بهداشتی مرزی مستقر در پایانه مسافری، یک دستگاه آمبولانس 115 مجهز به تجهیزات کامل اورژانس با دو کادر پزشکی با هدف ارائه خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی به زائران خارجی عتبات عالیات حضور دارند.

احمدی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده در موکب استقبال زوار خارجی عتبات عالیات در پایانه مسافری این شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تاکنون هیچ مورد و نشانه‌ای از بیماری در زائران خارجی اربعین حسینی(ع) مشاهده و گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه آمبولانس 115، تجهیزات و کادر پزشکی تا روز اربعین در موکب حضور دارند، یادآور شد: زائران خارجی عتبات عالیات که برای حضور در پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی از شهرستان مرزی آستارا عبور می‌کنند میهمان ما هستند و باید بهترین خدمات برای عزاداران حسینی(ع) ارائه شود‌.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز