خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود خبر داد:

برگزاری 70 برنامه بصیرتی در پایگاه‌های مقاومت لنگرود

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۸۴۷

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود از برگزاری 70 برنامه متنوع فرهنگی، بصیرتی،تربیتی، اقتصاد مقاومتی و ورزشی در حوزه و پایگاه‌های مقاومت شهرستان لنگرود خبر داد.

به گزارش ایلنا از لنگرود، سید حبیب حسینی صبح امروز در نشست با خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: هوشمندی، ذکاوت و ژرف‌اندیشی امام(ره) در تضمین انقلاب اسلامی و تداوم آن و بیمه کردن در برابر فتنه‌های شیاطین و استکبار جهانی موجب شد تا ایشان در 5 آذر سال 58 فرمان تشکیل بسیج را صادر کند و فرمودند مملکتی که 20 میلیون جوان دارد باید 20 میلیون ارتشی داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود اذعان داشت: بسیج بازوی قدرتمند انقلاب اسلامی بوده که همواره در تمام عرصه‌ها کنار مردم و مسؤولان حضور دارد و هر جا احساس تکلیف کند به وظیفه انسانی و انقلابی خود عمل می‌کند.

حسینی  به تعبیر مقام معظم رهبری، بسیج را مجموعه‌ای از پاک‌ترین انسان‌ها، فداکارترین و آماده‌ترین جوانان کشور دانست و افزود: بسیج در راه اهداف عالی این ملت و برای کمال و خوشبختی کشور تلاش می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود بسیج را بازوی توانمند انقلاب اسلامی خواند و بیان داشت: صفا و خلوص، بصیرت و آگاهی، شادابی و نشاط و امیدواری، نظم و انضباط، ایثارگری و شهادت‌طلبی، مردمی بودن و ولایت‌پذیری بسیج بی‌نظیر است.

حسینی خاطرنشان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس 85 هزار بسیجی شهید تقدیم انقلاب شد و امروز تفکر، اندیشه و منظومه فکری بسیج در همه اقشار مردم و جامعه مانند دانش‌آموزان، دانشجویان، معلمان، فرهنگیان، کارگران، ورزشکاران، هنرمندان و ... شکل گرفته و هر روز شکوفاتر می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود به پیشرفت‌های امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: با توجه به همه دشمنی‌ها و کارشکنی‌های استکبار جهانی موفقیت‌های به دست آمده ایران در زمینه‌های علوم هسته‌ای، نانو، پزشکی، نظامی، فرهنگی و اعتقادی جز با تفکر و روحیه بسیجی امکانپذیر نبوده است.

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود  از برگزاری 70 برنامه متنوع فرهنگی، بصیرتی،تربیتی، اقتصاد مقاومتی و ورزشی در حوزه و پایگاه‌های مقاومت شهرستان لنگرود خبر داد و گفت: برگزاری 6 یادواره محلات و قشری، یادواره شهدای فرهنگی و یادواره شهید آبرو محله در روستای گالشکلام. گلباران مزار شهدا و دیدار با ائمه جمعه از جمله برنامه‌ها است.

حسینی افتتاح 20 واحد مسکن محرومان و طرح‌های اقتصاد مقاومتی، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، اجتماع بزرگ بسیجیان، نشست‌های بصیرتی و تربیتی، اکران فیلم یتیم‌خانه ایران و ... را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در لنگرود برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز