خبرگزاری کار ایران

کسب نشان روابط عمومی برتر سال 94 کشور توسط فاطمه قدیمی

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۹۰۴

دوازدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، با موضوع روابط عمومی و تغییر برای پیشرفت، ۲۵ و ۲۶ آبان در مرکز همایش های کتابخانه ملی تهران برگزار شد و روز چهارشنبه با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش ایلنا از رشت، دوازدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، با موضوع روابط عمومی و تغییر برای پیشرفت، ۲۵ و ۲۶ آبان در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی تهران برگزار شد و روز چهارشنبه با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

در این دوره ۸ استاد از چهار کشور ایران، انگلیس، هلند و بلغارستان، با اهدافی چون توانمندسازی دست‌اندرکاران این حوزه، تدریس و سخنرانی کردند و بیش از ۵۰۰ نفر از کارگزاران روابط عمومی های کشور در آن حضور داشتند.

 حجت الاسلام نصراله پژمان فر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، هوشمند سفیدی دبیر کل دوازدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و دکتر بارت دی وریس رییس انجمن روابط عمومی جهان از جمله چهره های شاخص حاضر در مراسم اختتامیه بودند.

در مراسم اختتامیه، ماکزیم بهار استاد بلغارستانی و رئیس مشاوره بین المللی و همچنین خریستو پولنداکف سفیر بلغارستان نیز حضور داشتند.

انتخاب فاطمه قدیمی به عنوان یکی از مدیران برتر روابط عمومی سال ۹۴ بنا بر ارزیابی و جمع بندی هیات داوران جشنواره برترین های روابط عمومی ایران، فاطمه قدیمی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت، عنوان مدیر برتر روابط عمومی در سال ۹۴را به خود اختصاص داد.

در بخش مدیران برتر روابط عمومی علاوه بر فاطمه قدیمی مدیر واحد ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، هادی نباتی نژاد از شهرداری اصفهان، داوود نعمتی انارکی از سازمان صدا و سیما، فرشاد فخیمی از بانک شهر، علی جهانی از بانک صادرات، مسعود ایزدی از بانک مسکن، محمد ناظمی اردکانی از شرکت فولاد اصفهان و مجید بوجارزاده از شرکت ملی گاز ایران نیز عنوان مدیر برتر روابط عمومی سال ۹۴ را به خود اختصاص دادند.

 نشان مسئولیت اجتماعی به  مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت رسید در بخشی از این مراسم نشان مسئولیت اجتماعی به روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت رسید.

 این نشان به دلیل توجه به وظایف شهروندی و اجتماعی و عملکرد عام المنفعه و اهتمام برای حفظ کرامت مشتریان و رعایت استانداردهای ارتباطی با آنان بر اساس رای هیات داوران دوازدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی به فاطمه قدیمی اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز