خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد:

راه‌اندازی دفتر توسعه علمی و همکاری‌های بین‌الملل در دانشگاه علوم پزشکی گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۱۷۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از راه اندازی دفتر توسعه علمی و همکاری های بین الملل در دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، شاهرخ یوسف‌زاده چابک در بیست هفتمین جلسه شورای راهبردی دانشگاه با اشاره به تاسیس‌دفتر توسعه علمی، اعتباربخشی و همکاری‌های بین‌الملل در دانشگاه علوم‌پزشکی گیلان، اظهار داشت: در چشم انداز پیش‌روی دانشگاه، بین‌المللی‌سازی در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد.

در این خصوص، در ماه‌های گذشته فعالیت‌های خوبی انجام شد به طوری که حضور اساتید برجسته جهان در این دانشگاه و برگزاری کنفرانس‌های مختلف در راستای تبادل  اطلاعات علمی، حضور پروفسور سمیعی، برگزاری سمینار بیماری های مناطق گرمسیری به زبان انگلیسی، باعث ایجاد فرصت و انگیزه در بین دانشجویان شده است.

رئیس‌دانشگاه علوم‌پزشکی گیلان با اشاره به گسترش فعالیت‌های بین رشته‌ای، توسعه مراکز تحقیقاتی، توجه به علوم پایه و ارتباط آن با سایر علوم، مصوب رشته‌های مختلف از جمله؛ رشته فلوشیپ جراحی عروق، تصریح کرد: دفتر توسعه علمی و همکاری های بین المللی، ارزشیابی شاخص های اعتبار بخشی را در سطح بین الملل پیگیری خواهد کرد. در این زمینه با دستیابی به استانداردهای لازم، می توان در عرصه های بین المللی راحت تر و بهتر فعالیت نمود و برای تحقق این مهم همه دانشگاه باید بسیج شوند.

دانشگاه پیش از تدوین برنامه راهبردی، بسیاری از نقاط ضعف خود را نمی شناخت اما اکنون با عملیاتی شدن برنامه های  استراتژیک، شناسایی و رفع موارد قابل بهبود، در حال انجام است.

وی بیان کرد: مهمترین چالشی که از گذشته تا اکنون وجود دارد، مقوله نیروی انسانی است که سال هاست دانشگاه با آن دست به گریبان است. در این خصوص مسئله مهم کیفیت توانمندسازی منابع انسانی است. در این راستا باید برنامه‌ریزی آموزشی در جهت اهداف استراتژیک دانشگاه باشد و خروجی این امر باید منجر به افزایش انگیزه در کارکنان و تصمیم گیری و تصمیم سازی در مدیران شود.

یوسف زاده چابک با تاکید بر ایجاد انگیزه در کلیه پرسنل دانشگاه، گفت: باید برای منابع انسانی هزینه شود. امروز تاخیر در پرداخت ها منجر به کم شدن انگیزه شده است که امیدواریم با شرایط پیش رو مشکلات مرتفع شود.

وی با ویژه خواندن جایگاه پژوهش در مسیر حرکت دانشگاه، یادآور شد: موفقیت و ارتقای فعالیت های معاونت پژوهشی، موفقیت دانشگاه علوم پزشکی گیلان است چرا که مسیر تحقق چشم انداز دانشگاه از پژوهش می گذرد.

بیست و هفتمین جلسه شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با حضور ریاست دانشگاه، معاونین دانشگاه و مسوولین سنجه ها و پروژه های وجه ظرفیت‌های سازمانی در برنامه راهبردی دانشگاه علوم پزشکی، در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد و طی آن بهبود شاخص‌های وبومتریکس، توانمندسازی منابع انسانی و توسعه آموزش و خدمات رفاهی برای کارکنان و خانواده های آنها مورد توجه قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز