خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر خبر داد:

50 واحد مسکونی سهم رضوانشهر از سهمیه یک هزار واحد مسکونی سپاه قدس گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۵۸۶

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر گفت: از سهمیه یک هزار واحد مسکونی سپاه قدس گیلان تعداد 50 واحد سهم شهرستان رضوانشهر است که 2 واحد آن تکمیل شده و امروز آماده تحویل است.

به گزارش ایلنا از رضوانشهر، سرهنگ پاسدار سید اکبر قاسمی در آیین افتتاح و بهره برداری از این واحد های مسکونی افزود: سپاه و بسیج همانطور که در مدیریت جنگ و در دفاع از میهن اسلامی خوش درخشیدند بعد از آن نیز در بحث سازندگی، محرومیت زدایی و کارهای فرهنگی تلاش کرده اند.

وی یادآور شد: در بحث تامین مسکن محرومین از سهمیه یک هزار واحد مسکونی سپاه قدس گیلان تعداد 50 واحد سهم شهرستان رضوانشهر است که 2 واحد آن تکمیل شده و امروز آماده تحویل است.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر گفت: این 2 واحد مسکونی در روستای سید سرا و نوکنده بزرگ افتتاح شده که مساحت هرکدام از این واحد ها 50 متر مربع و در مجموع 530 میلیون ریال نیز هزینه در بر داشته اند که از این میزان مبلغ 200 میلیون ریال هدیه رهبری است و مابقی هزینه توسط خیرین تأمین گردیده است و کلیه انشعبات اعم از آب، گاز و برق نیز توسط کمیته امداد امام خمینی تهیه شده است.

وی افزود: همانگونه که بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی و رهبر معظم انقلاب سفارشات مکرر مبنی بر خدمت به محرومان داشته اند، خود را مکلف به انجام این دستورات می دانیم و از این رو خدمت به محرومان و مستضعفان را در دستور کار خود قرار داده ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز