خبرگزاری کار ایران

مجری طرح خبر داد:

پیشرفت فیزیکی 28 درصدی خط 63 کیلوولت پست توحید گلسار رشت

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۳۳۴

مجری‌طرح خطوط معاونت طرح و توسعه شرکت سهامی‌برق منطقه‌ای‌گیلان گفت: عملیات اجرایی پروژه خط 63 کیلوولت دو مداره کابل زمینی تغذیه پست توحید گلسار در مناطق غرب و مرکزی شهر رشت آغاز شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، مجری طرح خطوط معاونت طرح و توسعه شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان بیان کرد: عملیات‌اجرایی پروژه خط 63 کیلوولت دو مداره کابل زمینی‌تغذیه پست توحید گلسار به طول 5/4 کیلومتر، با هدف تامین برق مشترکین و متقاضیان واقع در مناطق غرب و مرکزی شهر رشت و افزایش قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع کلانشهررشت آغازشده و پیش‌بینی‌می­‌شودطبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، در سال 96 به بهره­‌برداری برسد.

شرکت پیمان برق پویا به عنوان پیمانکار اجرایی و شرکت قدس نیرو به عنوان مشاور در این پروژه فعالیت دارند.

مطالعات این پروژه که آغاز آن از سال89  بوده و شامل برنامه‌ریزی و طراحی اولیه است؛ بطور کامل انجام شده است. تهیه تجهیزات تهیه اسناد مناقصه، تعیین برنده و عقد قرارداد، تهیه تجهیزات و حمل به انبار این پروژه نیز انجام شده و عملیات اجرایی آن در دست اقدام است و پیشرفت فیزیکی کل آن 28 درصد است.

این پروژه هم اکنون در مرحله اخذ مجوزات ترافیکی مورد نیاز جهت انجام ادامه عملیات اجرایی پروژه است. اعتبار این پروژه بالغ بر 75 میلیارد ریال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز