خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت خبر داد:

پرواز بالگرد برای نجات جان 8 دامدار شفتی در ارتفاعات لاسک

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۵۸۴

فرماندار شفت با بیان اینکه پرواز بالگرد برای نجات جان و مال دامداران فردا صبح انجام خواهد شد، تصریح کرد: تلاش‌ها تا نجات تمامی این افراد و دام های‌شان ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایلنا از شفت، محمدرضا محسنی در جلسه‌ای که با حضور مسئولان هلال‌احمر گیلان در فرمانداری این شهرستان‌برگزار شد با اشاره به پایان بارش برف و پیدا شدن عباس حبیب‌پور چوپان شفتی در اتفاعات این شهرستان و انجام عملیات امداد هوایی توسط بالگرد جمعیت هلال‌احمر به وی افزود: این کار نتیجه پیگیری های حجت الاسلام افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی و هماهنگی های فرمانداری با ستاد حوادث غیرمترقبه و جمعیت هلال احمر گیلان بود.

وی با بیان اینکه 8 دامدار شفتی به مدت 72 ساعت است که همراه با 1200 راس دام در ییلاق مزار دشت واقع در بالا دست روستای لاسک گرفتار برف شده اند افزود: پیگیری ها و مکاتبات از اولین ساعات مفقود شدن این افراد توسط فرمانداری و نماینده محترم انجام شده است و در جلسه ای که امروز برگزار و مقرر شد یک دستگاه بالگرد اقدامات امدادای را در این منطقه انجام دهد.

محسنی با بیان اینکه پرواز این بالگرد برای نجات جان و مال این دامداران فردا صبح انجام خواهد شد تصریح کرد : تلاش ها تا نجات تمامی این افراد و دام های‌شان ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز