خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان:

تلاش در عرصه گازرسانی مصداق بارز یک حرکت بسیجی است

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۷۲۴

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: تلاش در عرصه گازرسانی مصداق بارز یک حرکت بسیجی است.

به گزارش ایلنا از رشت، همایش هفته بسیج با حضور حبیبی فرمانده بسیج کارمندان گیلان در شرکت گاز استان گیلان برگزار شد.

در این همایش جمشید ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: تلاش در عرصه گازرسانی مصداق بارز یک حرکت بسیجی است.

ظهیری اظهار داشت: با وجود بحران بی سابقه سرما در بیش از 20 استان کشور، عملکرد بسیجی وار تلاش گران عرصه گاز در سراسر کشور سبب شد این بحران با کمترین خسارتی سپری شود.

وی ادامه داد: با شروع فصل سرما مصرف گاز در بخش خانگی در ایران معادل مصرف گاز در کل اتحادیه اروپا بوده و تامین این مصرف بالا و قابل توجه جز با تلاش و زحمات بسیجی وار همه همکاران شرکت ملی گاز ایران میسر نمی شد.

حبیبی فرمانده بسیج کارکنان استان گیلان با بیان اینکه استان گیلان بیش از 8 هزار شهید به نظام تقدیم نموده از نقش پر رنگ استان گیلان در حفظ نظام مقدس اسلامی ایران سخن گفت.

حبیبی اظهار داشت: نقش مردم در شکل گیری انقلاب ها در سراسر جهان و بالاخص درانقلاب اسلامی ایران بسیار مهم بوده است و با  پیروزی انقلاب اسلامی به تدریج نقش بسیج پررنگ تر شد و حضور پرشکوه بسیجیان در دوران دفاع مقدس و پس از آن گویای این حقیقت است.

ایشان همه افرادی را که دل در گرو پیشرفت کشور دارند و در حوزه های مختلف برای ایران تلاش می کنند بسیجی دانست و از همه تلاشگران شرکت گاز تقدیر و تشکر بعمل آورد.

در پایان این همایش از 10 نفر از همکاران امداد و تعمیرات که مشکل قطع گاز چند مشترک را در یک عملیات بسیجی وار برطرف نمودند تقدیر بعمل آمد. همچنین به 20 نفر از بسیجیان شرکت گاز به رسم یادبود هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز